اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا | بارسلونا شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت بود / طوفان امباپه در شب خاموشی مسی

مطبوعات اسپانیا در خصوص درخشش امباپه و شکست ننگین دوباره بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردند و موندو این تیم را شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت نامید.

مطبوعات اسپانیا | بارسلونا شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت بود / طوفان امباپه در شب خاموشی مسی

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز چهارشنبه 29 بهمن – 17 فوریه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال صحبت کردند که مهمترین خبر شب گذشته، باخت سنگین بارسا در خانه مقابل سن ژرمن بود.

شب گذشته بارسلونا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن 4 بر یک شکست خورد و یک قدم تا حذف پیش رفت. در این مسابقه کیلیان امباپه نمایشی درخشان داشت و توانست 3 گل به بارسلونا بزند و در نبود نیمار و دی‌ماریا به مرد اصلی فرانسه بدل شود.

مارکا تیتر «امباپه کار بارسلونا را تمام کرد» را به روی جلد برد و از یک شرمساری دیگر برای آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نوشت. بارسلونا در بازی قبلی از بایرن مونیخ 8 بر 2 شکست خوردند و شب گذشته نیز 4 بر یک در خانه نتیجه را واگذار کردند. مارکا نوشت که پاریس تیم برتر میدان بود و امباپه هتریک خود بارسلونا را به حذف نزدیک کرد.

 بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

این رسانه مادریدی همچنین از بازی امشب سویا مقابل دورتموند نوشت و شاگردان لوپتگی را تشنه برای  پیروزی خواند. همچنین نوشت که سویا پذیرای هالند و پاپو گومز در دیدار امشب خواهد بود.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «طوفان امباپه» را به روی جلد برد و از هتتریک ستاره فرانسوی پاریس نوشت.  این رسانه نوشت که مسی یک بار دیگر در روز مهمی دیگر اسیر رقیب شد و نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد.

آ.اس مادرید همچنین از مصاحبه مهم امباپه نوشت که او در خصوص آینده‌اش گفت: من آینده‌ام را به خاطر یک بازی مشخص نمی‌کنم.

رئال مادرید یکی از مشتری‌های اصلی امباپه محسوب می‌شود و نمایش او باعث شده تا همه از حضورش در سانتیاگو و رقابت با بارسلونا صحبت کنند.

موندو چاپ بارسلونا نوشت که امباپه بارسلونای شکننده، بی‌دقت و بی‌شخصیت را شکست داد. این رسانه بارسایی مدعی شد که پاریسی‌ها نشان داد که چقدر قدرتمند هستند و متوقف نخواهند شد.

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «امباپه بارسا را خُرد کرد» از شکست تحقیرآمیز آبی‌اناری‌ها در خانه نوشت و از نمایش درخشان امباپه و حذف احتمالی تیم کومان پرده برداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول