اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مخالفت دولت‌های مرکزی با حمل مشعل المپیک

فرماندار یکی از استان‌های ژاپن از احتمال لغو حمل مشعل در این منطقه خبر داد.

مخالفت دولت‌های مرکزی با حمل مشعل المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، استان شیمان در حال بررسی لغو حمل مشعل المپیک توکیو به دلیل نگرانی از افزایش کروناست. آژانس خبری کیودونیوز روز چهارشنبه گزارش کرد مقامات استان شیمان از اقدامات پیشگیری علیه کرونا در زمان حمل مشعل ناراضی هستند.

تاتسویا مارویاما فرماندار این استان روز چهارشنبه اظهار داشت: تردیدهایی در کشور مبنی بر اینکه آیا این بازی‌ها می‌توانند با خیال راحت در تابستان در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا برگزار شوند یا خیر وجود دارد.

مارویاما به خبرنگاران گفت که از اقدامات دولت‌های مرکزی و توکیو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در طول بازی های تابستانی ناراضی است.

حمل مشعل بازی‌های المپیک توکیو از ۲۵ مارس (۵ فروردین) و از فوکوشیما آغاز خواهد شد و بعد از آن این مشعل به استان شیمان خواهد رفت.

نگرانی در مورد برگزاری بازی‌ها از نظر عموم ژاپن مورد تردید است. چندین نظرسنجی نشان داده که حدود 80 درصد ژاپنی ها فکر می‌کنند این بازی‌ها باید لغو شود و یا به تعویق بیفتند. در حال حاضر توکیو و چند استان دیگر به دلیل بحران کرونا در شرایط اضطراری قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول