اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| طاهری: از سومی راضی نیستم/ سطح مسابقات قابل قبول بود

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: از کسب عنوان سومی در رقابت های لیگ برتر رضایت نداریم.

لیگ برتر هندبال| طاهری: از سومی راضی نیستم/ سطح مسابقات قابل قبول بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم پاس ناجا و فولاد سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال با برتری فولاد پایان یافت. در این دیدار که امشب از ساعت 19 در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد، تیم سپاهان با نتیجه 33 بر 22 تیم پاس ناجا را شکست داد.

محسن طاهری، سرمربی تیم هندبال فولاد سپاهان پس از برد برابر پاس قم و کسب مقام سومی لیگ برتر هندبال اظهار داشت: از کسب مقام سومی به هیچ عنوان راضی نیستم چون بخاطر شرایط کرونا نتوانستیم در یکی دو مورد از تیم به طور کامل استفاده کنیم.

وی در خصوص سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال هم گفت: با توجه به کرونا، سطح مسابقات قابل قبول بود، اما فکر می کنم سطح مسابقات لیگ بهتر از این باید باشد. تیم ها باید بهتر از این کار بکنند تا بتوانیم تیم ملی ملی قوی تری داشته باشیم تا در سطح آسیا خوب ظاهر شویم. چون هر وقت تیم های لیگ خوب کار کردند بهتر توانسته ایم در آسیا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول