اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی فرش‌آرا: کوثر با برنامه مقابل تیم ما ظاهر شد/ در چینش داورها تجدید نظر شود

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: تیم کوثر خیلی انگیزه داشت که این بازی را پیروز شود و از طرفی هم فرش‌آرا پیش از این بازی دو پیروزی خوب به دست آورده بود که شاید این دو برد انگیزه تیم ما را برای پیروزی کمتر کرده بود.

سرمربی فرش‌آرا: کوثر با برنامه مقابل تیم ما ظاهر شد/ در چینش داورها تجدید نظر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید مرتضایی عصر امروز پس از شکست تیم فرش‌آرا مقابل بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم؛ تیم کوثر خیلی انگیزه داشت که این بازی را پیروز شود و از طرفی هم فرش‌آرا پیش از این بازی دو پیروزی خوب به دست آورده بود که شاید این دو برد انگیزه تیم ما را برای پیروزی کمتر کرده بود.

سرمربی فرش‌آرای مشهد افزود: بازیکنان تیم ما تمام انرژی خود را برای پیروزی در این دیدار گذاشتند، اما به تیم کوثر به خاطر تلاش تیمی خوب آن‌ها تبریک می‌گویم که پاداش تلاش خود در این دیدار پیروز شدند.

وی در پاسخ به علت اعتراضات به برخی صحنه‌های داوری نیز گفت: به نظر من انتخاب داورها برای مسابقات به خوبی صورت نمی‌گیرد و داورهای شناخته شده مسابقات را سوت نمی‌زنند؛ درست است که باید داوران جدید هم تجربه پیدا کنند خوب است اما در هفته قبل نیز چینش داورها برای ما در بازی مقابل سن‌ایچ تحت تأثیر قرار گرفت و هر دو تیم ناراضی بودند و نظر من این است که یک داور باتجربه در کنار یک داور جدید قرار بگیرد.

مرتضایی گفت: هیچ کدام از این داورها برای ما تا کنون قضاوت نکرده بودند و وقتی چند موقعیت جدی را داور از کنار آن می‌گذرد کاری از دست بازیکنان بر نمی‌آید؛ علاوه بر این تعداد تماشاگران در ورزشگاه بیشتر از حد مجاز بود و ناظر بازی باید به این مورد بیشتر دقت می‌کرد و کوتاهی در این زمینه صورت گرفته بود.

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در مشهد حتی اجازه اینکه بازیکن ما که محروم است روی سکوها بنشیند را ندادند؛ اما بالغ بر 150 نفر در سالن بودند؛ نکته دیگر این که چیزی از ارزش‌های کوثر با وجود این موارد کم نمی‌کند.

وی درباره اینکه جایگاه تیم در جدول چه میزان در نحوه عملکرد تأثیر داشت نیز گفت: تیم حریف با یک برنامه خوب ظاهر شد و سه مصدوم و یک محروم ما نیز مزید بر علت شد که نتوانیم نتیجه خوبی در این دیدار کسب کنیم؛ بیضایی و رستمی و ابراهیمی غایب بودند که در عملکرد ما تأثیر داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول