اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| فیاضی: اصل داستان از پلی‌‌آف شروع می‌شود/ هرچیزی جز قهرمانی برایم شکست است

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اصل رقابت‌های لیگ برتر از پلی آف آغاز می‌شود و باید در آن مرحله عملکرد خوبی داشته باشیم.

لیگ برتر والیبال| فیاضی: اصل داستان از پلی‌‌آف شروع می‌شود/ هرچیزی جز قهرمانی برایم شکست است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پوریا فیاضی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: برنامه خوبی برای این بازی داشتیم. در دور رفت میثم صالحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و به همین دلیل بازنده بازی شدیم. 

وی ادامه داد: امروز بازی متفاوت بود. بازی قبلی را برده بودیم و روحیه خوبی داشتیم. ضمن اینکه به خودمان قول داده بودیم که شرایط روحی خود را قبل از پلی آف بالا ببریم. اصل داستان از پلی آف شروع می شود. ما باید قدرتنمایی کنیم و اصلاً برای ما اهمیتی نداریم که با چه تیمی روبرو خواهیم شد. استرس در پلی آف بسیار بالا خواهد بود. 

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم های رحمان محمدی راد همیشه جنگنده هستند و امروز هم همین شرایط را داشتند. تمرکز کافی داشتیم و توانستیم هواداران مان را خوشحال کنیم. 

فیاضی درمورد پیش بینی اش از مرحله پلی آف و اینکه آیا شهرداری ارومیه می تواند روند رو به رشد خود را حفظ کند یا خیر، تصریح کرد: ما چاره ای به جز این موضوع نداریم. ما جز مدعیان هستیم و هر چیزی جز قهرمانی برای من شکست محسوب می شود. شاید صحبت کردن در این خصوص زود باشد، اما من با این ایده به ارومیه آمده ام و امسال باید قهرمان ایران شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول