اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمربندی جنوبی قرچک به شهرستان‌های مجاور امتداد یابد

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران گفت: با راه‌اندازی فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک در تلاش هستیم که با بهره بیشتر صرفاً به عنوان یک شبکه درون شهری و شهرستانی عمل نکند و این کمربندی بتواند به شهرستان‌های مجاور هم امتداد پیدا کند.

کمربندی جنوبی قرچک به شهرستان‌های مجاور امتداد یابد

عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوب و مؤثری را شهرداری قرچک انجام داده که مهم‌ترین آن در حوزه ترافیک و موضوع کمربندی یک کیلومتر باقی مانده بود که قبلاً بخش قابل توجهی از آن انجام شده بود و با راه‌اندازی فاز نهایی آن شرایط بهتری برای ترافیک شهرستان فراهم شد که موجب رفاه هر چه بیشتر مردم می‌شود.

وی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از چند مرکز فرهنگی و پروژه‌های آموزشی از جمله پارک ترافیک در سطح شهرستان، امیدوار هستیم با همتی که همه مسؤولان دارند بتوانیم سال ۱۴۰۰، برنامه‌های بهتری را با برنامه‌ریزی انجام گرفته و حمایتی که استانداری خواهد کرد برای مردم این شهرستان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: در مباحث ترافیکی قطعاً این ارتباطات هم تسهیل می‌کند و هم در واقع ضروری است و حتماً اتصال این کمربندی را که وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کند ما هم با اولویت دنبال می‌کنیم که از این مسیر بهره بیشتری برای اتصال به شهرستان مجاور گرفته شود و صرفاً به عنوان یک شبکه درون شهری و شهرستانی عمل نکند.

چراغعلی ابراز کرد: امیدواریم با ایجاد این کمربندی ارتباط بیشتری برای مردم عزیز فراهم شود و قول می‌دهم و پیگیری می‌کنم که حتماً جزو برنامه‌های شهرستان‌های مجاور هم این مسیر بتواند امتداد پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول