اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌برداری از کلینیک دندانپزشکی سپاه تا ۲ ماه آینده در خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یکی از کمبودهای استان درزمینهٔ بهداشت دندان و کلینیک دندانپزشکی است که در این راستا کلینیک دندانپزشکی خراسان شمالی، کمتر از دو ماه آینده افتتاح خواهد.

بهره‌برداری از کلینیک دندانپزشکی سپاه تا ۲ ماه آینده در خراسان شمالی

سردار ابوالقاسم چمن در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان از اولویت‌های اصلی نظام است و خوشبختانه در استان بیمارستان ۶۴ تخت خوابی جوادالائمه که از مصوبات ستاد سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۹۱ است به مردم ارائه خدمت می‌کند که توسعه این مجموعه نیز با بهره‌برداری از مرکز جراحی محدود انجام شد.

سردار چمن افزود: اکنون نیز مجوزهای لازم برای اجرای فاز دوم توسعه مرکز درمانی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح دریافت شده است و به‌زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه در کنار سایر ارگان‌ها برای رفع کمبودها و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها و ارائه خدمات به مردم گام برمی‌دارد و همواره خدمات‌رسانی عمومی و اجتماعی باهدف محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود دارد.

وی صنعت اسب اصیل ترکمن را یکی از ظرفیت‌های مهم استان عنوان کرد و افزود: با پیگیری و مشورت با کارشناسان و هیئت اسب‌دوانی مقرر شد تا مجموعه‌ای برای این امر اختصاص دهیم تا کمبود در این زمینه برطرف شود.

سردار چمن گفت: بیش از هزار رأس اسب اصیل ترکمن در استان وجود دارد که با ساماندهی آن‌ها در این زمینه شاهد ایجاد اشتغال خواهیم بود.

وی افزود: از دیگر اقدامات که در دست پیگیری است استفاده از ظرفیت سپاه برای تسریع و توسعه پروژه‌های در بخش بهداشت و درمان است که باوجود تلاش‌ها و اقدامات خوبی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی درزمینهٔ بهداشت و درمان انجام‌شده اما بازهم در این حوزه کمبودهایی در استان وجود دارد.

وی در خصوص مجموعه آبی درمانی دهکده مقاومت بسیج بجنورد نیز گفت: این مجموعه ظرفیت تفریحی، فرهنگی، درمانی، آموزشی و رفاهی برای استفاده عموم مردم آماده بهره‌برداری شده است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: این مجموعه که کلنگ آن در سال ۹۶ زده شد تاکنون به دلیل کمبود اعتبار معطل‌مانده بود که اکنون بااعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان تجهیز شده است و تا قبل از پایان اسفندماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول