اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جایگاه دوچرخه سواری ایران در آسیا چگونه از دست رفت؟

مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه‌سواری ما فراتر از آسیا حرکت می‌کرد، اما در چند سال اخیر با برخوردهای سلیقه‌ای جایگاهش را از دست داد.

جایگاه دوچرخه سواری ایران در آسیا چگونه از دست رفت؟

ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: با تغییراتی که در فدراسیون صورت گرفته امیدوارم بتوانیم کاری را انجام دهیم من با دعوت داوری سرپرست فدراسیون قبول کردم در جلسات حضور یابم و هفته آینده نخستین جلسه‌مان برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه شرایط دوچرخه‌سواری خوب نیست و آیا فکر می‌کنید بتوان کاری در این رشته انجام داد، گفت: همیشه امکان انجام کار وجود دارد اما با شرایط سخت‌تر و در نظر گرفتن جایگاهی که در این چند سال از دست رفته است. به هر حال نباید ناامید شویم.

*کار کردن با سیستم‌های دولتی سخت است/ با برخوردهای سلیقه‌ای جایگاه‌مان از دست رفت

مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری در مورد اینکه آیا قصد نامزدی در انتخابات دوچرخه‌سواری دارید یا خیر، عنوان کرد: نه، چون با این سیستم‌های دولتی سخت کار کردن سخت است. سفارش‌ها و دخالت‌ها زیاد است و به نوعی اصل قضیه فراموش می‌شود و چیزهایی مهم می‌شود که ما را از مسیرمان دور می‌کند. برای من که سال‌ها رکاب‌زن و مربی تیم ملی بوده‌ام کار کردن با این شرایط سخت است چون خیلی راحت روی هدف‌هایی که دارید خط بطلان می‌کشند و به جای عرق ملی به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ما زمانی فراتر از آسیا بودیم و داشتیم همان راه را می‌رفتیم اما در چند سال اخیر با برخوردهای سلیقه‌ای و نگرش‌های کوچک و محدود عقب ماندیم. 

* مدیر فهیم و توانمند می‌تواند کار را جلو ببرد

وی با اشاره به اینکه مشکلات در دوچرخه‌سواری همیشه وجود داشته است، گفت: با این شرایط یک مدیریت فهیم و توانمند می‌تواند از پتانسیل موجود در این رشته استفاده کند چون با سرمایه‌گذاری اندک در شهرستان‌ها هم می‌توان کار کرد دلیلش هم آن است خانواده‌ها خودشان تا یک حدی می‌توانند کار را جلو ببرند و حمایت کنند. من به شخصه شناخت خوبی از دوچرخه‌سواران کشورمان دارم و شرایط این رشته از بسیاری از رشته‌های دیگر در بخش حامیان مالی بهتر است. 

* قدر تورهای دوچرخه سواری در ایران را ندانستیم

مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری با تأکید براینکه باید تورهای بین‌المللی را دوباره احیا کنیم، افزود: ما در گذشته تورهای زیادی داشتیم که فرصت بزرگی برای دوچرخه‌سواری و کشور ما بود تورهایی مانند آذربایجان و میلاد دونور اینها برای نشان دادن توانایی‌ها و پتانسیل کشورمان خیلی خوب بود. من ارتباطاتی با رکاب‌زنانی که می‌آمدند داشتم و دیدم که دیدگاهشان قبل از آمدن به ایران و بعد از حضور در ایران چقدر تغییر کرده است.

ناصری گفت: این تورها هر سال می‌توانست قوی‌تر و بهتر شود اما قدرش را ندانستیم. مهم این است یک کار را با کیفیت انجام بدهیم و خود به خود این کار بازخورد پیدا کرده و دیده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول