اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| آثاری: صددرصد کازرون را شکست می‌دهیم

بازیکن تیم هندبال مس کرمان گفت: قطعاً در بازی بعدی تیم کازرون را شکست می دهیم و نتیجه بازی رفت را جبران می کنیم.

لیگ برتر هندبال| آثاری: صددرصد کازرون را شکست می‌دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین بازی حساس امروز رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور صنعت مس کرمان مقابل ذوب آهن اصفهان صف آرایی کرد که این بازی در نهایت با نتیجه 34 بر 37 به سود تیم کرمانی تمام شد.

یونس آثاری، بازیکن تیم هندبال مس پس از پیروزی برابر ذوب آهن در لیگ برتر هندبال گفت: بازی پرفشاری بود، بالاخره ذوب آهن قهرمان جام باشگاه های آسیا است، اما خدا را شکر با برنامه ریزی کادر فنی توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص بازی حساس با تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که چهارشنبه برگزار می شود هم گفت: کازرون ملی پوش های خیلی خوبی دارد و از بازیکن های با تجربه ای برخوردار است. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم بازی محکمی جلوی این تیم انجام بدهیم تا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بازیکن تیم هندبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا می توانید باخت دور رفت را برابر شهید شاملی جبران کنید، افزود: 100درصد، این بازی را می بریم و شکست دور رفت را جبران می کنیم.

آثاری درباره بازیکنان غایب تیم مس هم خاطرنشان کرد: قرار است این بازیکنان از طرف باشگاه دوباره تست PCR بدهند که اگر نتیجه تست ها منفی شود، بتوانند به بازی با شاملی برسند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول