اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

زوار: امیدوارم دیدار تیم‌های تکواندوی کن و مس دیدنی باشد

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: امیدوارم جامعه تکواندو ایران در روز دوم اسفند شاهد رقابتی سالم، جذاب و دیدنی بین دو تیم کن و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ تکواندو سال99 باشند.

زوار: امیدوارم دیدار تیم‌های تکواندوی کن و مس دیدنی باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو (جام خلیج فارس) یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه (دوم اسفندماه) با حضور چهار تیم برتر پیکارهای مرحله نخست (شهرداری ورامین، صنعت مس کرمان، لوازم خانگی کن و فرمانیه) برگزار می‌شود.

برهمین اساس، صبح روز شنبه، شهرداری ورامین (تیم اول گروه الف) به مصاف فرمانیه (تیم دوم گروه ب) می‌رود. سپس لوازم خانگی کن (تیم اول گروه ب) با صنعت مس کرمان (تیم دوم گروه الف) دیدار خواهد کرد. همچنین ظهر همین روز رقابت رده‌بندی میان دو تیمی که نتیجه را واگذار کرده‌اند، برگزار می‌شود. در نهایت عصر روز شنبه (دوم اسفند ماه) دیدار فینال بین تیم‌های برنده انجام خواهد شد تا قهرمان لیگ99 مشخص شود.

محمدرضا زوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ امسال تکواندو به صورت متمرکز، اظهار داشت: مسابقات لیگ تکواندو 99 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه و بهترین راه برای برگزاری لیگ در سال جاری بود. علی‌رغم برخی کاستی‌ها، شاهد مسابقات جذابی بودیم. البته مهمترین تجربه در این گونه برگزاری کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از فرسایشی شدن مسابقات و بالطبع پایین آمدن ضریب مصدومیت ورزشکاران بود.

وی درباره پیگیری تمرینات بازیکنان تیم تکواندو لوازم خانگی کن برای حضور در مسابقات نهایی هم گفت: باشگاه کن به منظور حفظ آمادگی بازیکنان خود، بلافاصله بعد از اتمام بازی‌های مرحله اول، تمرینات منظم خود را منطبق با برنامه‌های پیش‌بینی شده ادامه داد تا با آمادگی کامل بتواند در مرحله نهایی در حد انتظار ظاهر شود. امیدوارم در این مرحله  تکواندوکاران تیم‌مان بتوانند مزد زحمات و تلاش‌های خود را با بازی‌های درخشان و کسب سکو، در حد نام و نشان باشگاه کن کسب کنند.

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن افزود: انتظار داریم بازیکنان‌مان که در این مدت تمرینات فنی، هوازی و ذهنی مناسبی داشته‌اند برای روز شنبه (دوم اسفندماه) با آمادگی کامل در مسابقات حضور یابند.

زوار در مورد دیدار با تیم مس کرمان در مرحله نیمه نهایی لیگ تکواندو، عنوان کرد: مس از تیم‌های قدیمی و ریشه دار مسابقات لیگ‌های تکواندو ایران بوده که از امکانات مناسبی بهره‌مند است. جدای از آن، مجید عبدالرشیدی و سلمان خواجه‌حسنی با کوله باری از تجربه در کادر فنی این تیم حضور دارند. ضمناً حضور تکواندوکاران خوبی همچون سجاد مردانی، کاپیتان با اخلاق تیم ملی ایران در باشگاه مس، نشان دهنده جایگاه قابل احترام این تیم است. امیدوارم جامعه تکواندو ایران در روز دوم اسفند ماه شاهد رقابتی سالم، جذاب و دیدنی بین دو تیم کن و مس کرمان باشند.

وی ادامه داد: به غیر از تیم لوازم خانگی کن، هر سه تیم شهرداری ورامین، مس کرمان و فرمانیه که به مرحله نهایی لیگ راه پیدا کرده اند، شانس حضور در فینال را دارند. باید دید در روز مسابقه، کدام تیم‌ها می‌توانند با غلبه بر حساسیت بازی‌ها و با آرامش به اهداف خود برسند.

سرمربی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن تاکید کرد: باشگاه کن با یک برنامه‌ریزی چندین ساله و پشتوانه سازی توانسته بازیکنان با کیفیتی را در تمامی اوزان به عنوان پدیده به تکواندو ایران معرفی کند که قابلیت بازی در چندین وزن را داشته باشند. بر همین اساس این باشگاه با تمامی داشته‌های خود به دیدار با مس کرمان رفته و امیدوارم جدای از هر نتیجه‌ای، دوستداران تکواندو ایران از مسابقات مرحله نهایی لذت ببرند.

زوار خاطرنشان کرد: در خاتمه نیز از تمامی همکاران عزیزم در کادر فنی، بازیکنان شایسته این تیم، همه عواملی که در طی یکسال گذشته با وجود شرایط سخت و کرونایی در کنار من بودند و همچنین حمایت‌های فوق العاده باشگاه لوازم خانگی کن به خصوص مدیران عامل شرکت، آقایان قرآنی و بنایی نژاد و نیز پرسنل زحمت‌کش این واحد تولیدی تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول