اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تیم ملی با 8 تکواندوکار در بلغارستان شرکت می‌کند/ حضور دختران در تورنمنت ترکیه و اردو صربستان قطعی شد

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم ملی با 8 هوگوپوش در تورنمنت بلغارستان شرکت کرده و بعد از آن نیز تمرینات مشترکی را در وارنا پیگیری می‌کند.

تیم ملی با 8 تکواندوکار در بلغارستان شرکت می‌کند/ حضور دختران در تورنمنت ترکیه و اردو صربستان قطعی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس، آرش فرهادیان در خصوص برنامه‌های پیش‌رو ملی‌پوشان تکواندو اظهار داشت: تیم ملی مردان با ترکیب آرمین هادی پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کند. بعد از آن به مدت 8 روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان بلغارستان و 2 تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد. ملی‌پوشان 14 اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و در نهایت 26 اسفندماه به کشور بازمی‌گردند.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: دختران نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ 20 تا22  اسفندماه برگزار می‌شود، راهی این کشور می‌شوند و 23 اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می‌روند و 4 فرورین ماه به ایران برمی‌گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم ملی بانوان در تورنمنت ترکیه خاطر نشان کرد: مهلا مومن‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول