اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تیموری: نزدیکی زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران با فدراسیون شائبه‌برانگیز نیست

دبیر هیأت فوتبال تهران گفت: نزدیکی زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال شائبه‌برانگیز نیست زیرا از مد‌ت‌ها قبل پیگیر برگزاری انتخابات هیات تهران بودیم.

تیموری: نزدیکی زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال  تهران با فدراسیون شائبه‌برانگیز نیست

عباس تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره قطعی شدن برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران در تاریخ 4 اسفند اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، وی دو تاریخ یعنی دوم و چهارم اسفند را برای برگزاری انتخابات به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که در نهایت طبق هماهنگی‌های به عمل آمده فدراسیون فوتبال با 4 اسفند به عنوان زمان برگزاری این انتخابات موافقت کرد.

وی افزود: ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مدتی قبل انجام شد. یکی از دلایل طولانی شدن برگزاری انتخابات هم این بود که نهادهای نظارتی صلاحیت نامزدها را به تازگی اعلام کرده و اسامی افراد تأیید صلاحیت شده نهایی هفته گذشته به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ابلاغ شد. در نهایت 15 نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیأت تأیید شدند.

دبیر هیأت فوتبال تهران در باره این که آیا نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات هیأت فوتبال با مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال شائباتی را به وجود نمی‌آورد توضیح داد: این گونه نیست زیرا انتخابات ما باید مدت‌ها قبل انجام می‌شد و این مسائل ارتباطی به هم ندارند. از یک سال قبل درگیر برگزاری انتخابات هیأت بودیم، اما یک بار به دلیل مخالفت مدیرکل وقت اداره ورزش و جوانان این موضوع منتفی شد. از آ‌ن زمان جامعه فوتبال پایتخت پیگیر برگزاری انتخابات هیأت فوتبال بودند تا هر چه سریع‌تر تکلیف فوتبال تهران مشخص شود.

تیموری تصریح کرد: پریچهره برای برگزاری انتخابات در تاریخ 4 اسفند تصمیم بسیار درستی گرفت تا با امر قبل از پایان سال وضعیت مشخص شود. اگر نمی‌توانستیم انتخابات را قبل از عید برگزار کنیم با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، تعطیلات فروردین ماه و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزاری انتخابات تا خرداد و تیر سال آینده به تعویق می‌افتاد.  اکنون اتفاق مثبتی افتاده که ما می‌توانیم مجمع هیأت فوتبال استان را قبل از مجمع فدراسیون فوتبال برگزار کنیم. اسامی تأیید شده هم قطعی است و با همین نفرات انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول