اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هجدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس در ۳۵ نقطه از شهرستان اراک اجرا شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای هجدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر در ۳۵ نقطه از شهرستان اراک خبر داد و گفت:‌ در اجرای این طرح ۱۶۲ نفر به دلیل ارتکاب جرائم مختلف دستگیر شدند.

هجدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس در ۳۵ نقطه از شهرستان اراک اجرا شد

یوسف سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه طرح‌های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرائم و درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی از سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷، هجدهمین مرحله از طرح ظفر در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح عملیاتی که به مدت چهار روز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس در مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد، تعداد ۳۵ منطقه مورد پاک‌سازی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ در اجرای این طرح در حدود پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده‌فروشان کشف شد و تعداد ۶۳ نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

سپهوند ادامه داد:‌همچنین در اجرای این طرح ۴۸ نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان ۸۲ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح تعداد بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ خودرو اعمال قانون شد و تعداد ۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۵۱ نفر به دلیل داشتن برگه جلب دستگیر شدند و تمامی دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول