اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسا با 8 مصدوم به دیدار پاریس و سویا می‌رود

موندو دپورتیوو از وضعیت نگران کننده بارسلونا در آستانه دیدار مقابل پاریس خبر داد.

بارسا با 8 مصدوم به دیدار پاریس و سویا می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا مقابل سویا در نیمه نهایی کوپادل‌ری 2 بر صفر شکست خورد تا در دیدار برگشت کار سختی برای صعود داشته باشد.

مشکل بزرگ کنونی کومان مصدومیت پرشمار بازیکنانش و عدم داشتن ستاره‌ای در خط دفاع است. در بازی رفت ساموئل اومتیتی نمایشی بسیار ضعیف از خود نشان داد و باعث هر 2 گل سویا بود. به همین دلیل با تشدید مصدومیت آرائخو نگرانی شدیدی اردوی بارسایی‌ها را در بر گرفته است.

موندو دپورتیوو نوشت که موضوع آسیب دیدگی‌ها در بارسلونا یک مسئله نگران کننده است و این تیم باید با 8 مصدوم به مصاف سویا و پاریس برود.

آنسو فاتی، پیکه، کوتینیو، سرخیو روبرتو، آرائخو، دست، پیانیچ و بریت ویت مصدومان کومان برای این دیدارهای مهم هستند که سرنوشت 2 جام را برای این باشگاه رقم می‌زند.

اسکار مینگوئزا، ساموئل اومتیتی و کلمن لنگله تنها مدافعان وسط بارسلونا محسوب می‌شوند ولی باید دید کومان چه تصمیمی برای خط دفاعی خود خواهد گرفت. به نظر می‌رسد فرانکی دی‌یونگ در خط دفاعی مقابل پاریس به میدان برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول