اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر مقابل حریف قعر جدولی

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته نهم لیگ برتر مقابل ایمان شیراز به تساوی رسید.

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر مقابل حریف قعر جدولی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در گروه ب به مصاف ایمان شیراز رفت.

کوثر در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و تا لحظات پایانی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف پیش بود اما بازی در نهایت به تساوی رسید.

به این ترتیب کوثر اصفهان و ایمان شیراز به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند؛ کوثر با این تساوی ۸ امتیای شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت: ایمان شیراز نیز نخستین امتیاز خود را به دست آورد و در قعر جدول باقی ماند.

سعید رستمی بعد از تساوی تیمش مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان تیم حریف را دست کم گرفته بودند و در نیمه اول روی ۲ اشتباه فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان افزود: در نیمه دوم در حالی که جلو بودیم، یکی از گل‌های حریف را بازیکن خودمان زد؛ روی گل آخر حریف نیز توپ در صحنه‌ای مشکوک به شکم بازیکن ما‌ برخورد کرد و داور پنالتی گرفت و متاسفانه بازی مساوی شد، از نتیجه راضی نیستم.

وی در مورد داوری بیان داشت: در مورد پنالتی کارشناسان نظر دهند، فکر می‌کنم توپ در شرایط عادی به دست که کنار بدن بازیکن ما بود برخورد کرد؛ با وجود هجوم بازیکنان و کادر فنی تیم حریف به داور، به آن‌ها کارتی داده نشد اما کارت زدم دوم به بازیکن ما داده شد و بی‌انصافی بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول