اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گام مهم سپاه گیلان برای رونق کشاورزی و حفظ منابع طبیعی

در راستای تحقق اهداف چهارگانه پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی، تفاهم‌نامه‌ای مابین سپاه، جهاد و منابع طبیعی منعقد شد.

گام مهم سپاه گیلان برای رونق کشاورزی و حفظ منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تفاهم‌نامه همکاری سپاه قدس گیلان با سازمان‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در راستای تحقق اهداف چهارگانه پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی منعقد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف انعقاد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اظهار کرد: اجرای طرح‌های پیشرفت و آبادانی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج در راستای لایروبی انهار و آب‌بندان‌ها بخشی از این اهداف است.

سردار محمد عبدالله‌پور ترمیم جاده‌های بین مزارع را نیز یکی از اهداف انعقاد تفاهم‌نامه مذکور دانست و گفت: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و طرح هوشمند سازی کشاورزی ازجمله رویکردهای اجرای طرح مذکور است.

وی اولویت همکاری مشترک سپاه و سازمان جهاد کشاورزی را اراضی باغی و زراعی به‌منظور افزایش تولید دانست و افزود: افزایش حمایت از دام‌پروران تولیدکننده گوشت قرمز نیز در دستور کار این همکاری مشترک قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به اهداف انعقاد قرارداد با اداره کل منابع طبیعی استان گیلان بیان کرد: طرح زراعت چوب در اراضی شخصی کشاورزان و اراضی معرفی‌شده توسط سازمان‌ها بخشی از دستور کار این تفاهم‌نامه است.

عبدالله‌پور اجرای طرح‌های آبخیز‌داری، حفظ و توسعه جنگل را یکی دیگر از اهداف انعقاد این قرارداد است و گفت: اجرای طرح آموزشی بسیج همگام با منابع طبیعی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول