اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تعلیق و پلمب یک سمن ورزشی در مشهد

با ورود دستگاه نظارتی و اقدام به موقع استانداری خراسان رضوی یکی از سمن‌های فعال در حوزه ورزش به دلیل اقدام‌های خلاف قانون تعلیق شد.

تعلیق و پلمب یک سمن ورزشی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پس از آنکه گزارش‌های متعددی از بروز انواع تخلفات در سمنی با هویت(ن.ا.و.م) با مدیریت(س.م) به دستگاه نظارتی واصل شد، پرونده ویژه‌ای با توجه به ابعاد تخلفات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف گشوده شد و تحقیقات در این زمینه صورت گرفت که سرانجام مستندات ماجرا به استانداری خراسان رضوی منعکس و‌منجر به تعلیق این سمن ورزشی شد.

با برخورد مدیر این سمن ورزشی، آنچه نهادهای نظارتی به آن دست یافته بودند این بود که پس از آغاز به کار این سمن در سال ۱۳۹۷ و ایجاد یک کانال تلگرامی مدیران این سمن با افراد مختلف و مطرح ارتباط گرفته و در مواردی برای انجام اقدام‌های خلاف قانون خود از اعتماد آنها سوءاستفاده می‌کردند.

از همین چند روز پیش، فعالیت‌های این سمن ورزشی از سوی استانداری تعلیق و دیگر فرایندهای این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

این موضوع در حالی است که رصدهای صورت گرفته نشان می‌دهد با وجود تعلیق و پلمب دفتر کار این سمن ورزشی در مشهد، کانال تلگرامی آنها بابیش از ۱۰ هزار عضو همچنان فعال است.

همچنین گفته می‌شود مدیر این سمن ورزشی در گذشته با دخالت در انتخابات هیات‌های ورزشی مدعی بوده مسئولین ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی با نظر او منصوب می‌شدند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول