اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

هاشمی‌طبا: دائم نمی‌شود به آمریکا امتیاز داد/ اصلاح‌طلبان حرفی برای گفتن ندارند

مصطفی هاشمی‌طباء در خصوص وضعیت حزب مطبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری هم تصریح کرد: اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 نمی توانند کاری کنند چون حرفی ندارند بزنند و کسی را هم ندارند که محکم جلو بفرستند.

هاشمی‌طبا: دائم نمی‌شود به آمریکا امتیاز داد/ اصلاح‌طلبان حرفی برای گفتن ندارند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با نامه‌نیوز گفت: آمریکا اول از برجام خارج شد بنابراین اول آمریکا باید به برجام برگردد. رهبر انقلاب و رئیس جمهور نیز رسما اعلام کردند «آمریکایی ها اول باید به برجام برگردند». درست هم همین است و آنها نیز باید بپذیرند، دائم نمی‌شود به آمریکا امتیاز داد.

وی تصریح کرد: بالاخره باید این را بپذیرند. اگر هم نپذیرد ما باید خودمان را قوی کنیم، پای کار بیایستیم و به حرف مان عمل کنیم وگرنه دائم ضربه خواهیم خورد.

این فعال سیاسی در خصوص وضعیت حزب مطبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری هم تصریح کرد: اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 نمی توانند کاری کنند چون حرفی ندارند بزنند و کسی را هم ندارند که محکم جلو بفرستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول