اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

افتتاحیه بولینگ ایران مال|شایسته: به دنبال تعامل با فدراسیون‌های مختلف هستیم

مدیر عامل توسعه تجارت بازار بزرگ ایران گفت: در مجموعه ورزش ایران مال به دنبال تعامل با فدراسیون‌های مختلف هستیم.

افتتاحیه بولینگ ایران مال|شایسته: به دنبال تعامل با فدراسیون‌های مختلف هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید شایسته در افتتاحیه باشگاه بولینگ بازار بزرگ ایران ( ایران مال) اظهار داشت: بولینگ یکی از مجهزترین مجموعه های بولینگ در کشور است و طبیعتا مورد استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت. بولینگ یکی از مزایایش این است که هدف روبروی شما است و رسیدن به آن هدف و دیدن نتیجه تلاش تان انگیزه شما را برای انجام این ورزش بیشتر می‌کند.

وی در مورد اینکه هدف مجموعه بولینگ حرفه ای شدن یا عمومی کردن آن است، گفت: فعلا تفکر حرفه ای و قهرمانی یا تیمداری نداریم بلکه می خواهیم به عموم مردم خدمت رسانی کنیم. البته این مجموعه کاملا مجهز است و ما می توانیم با همکاری با فدراسیون و باشگاه های مختلف رویدادهای مختلف را میزبانی کنیم.

مدیرعامل توسعه تجارت بازار بزرگ ایران و رئیس سابق فدراسیون تنیس گفت: با فدراسیون های زیادی هم صحبت کردیم و منجر به تفاهم نامه های همکاری می شود. ما دنبال این هستیم که فضاهای ورزشی جدید را ایجاد کنیم و طبیعی است که بین ما و فدراسیون ها شکل خواهد گرفت و رویدادهای مختلف برگزار خواهد شد. همین الان تیم ملی اسکیت هاکی مردان و زنان در اینجا تمرین می‌کنند و اگر هاکی روی یخ اینجا نبود، فدراسیون جهانی ایران را در هاکی روی یخ قبول نمی‌کرد و این باعث افتخار ما است. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای برگزاری رویدادها در این مجموعه باشیم. ما فضایی را ایجاد کردیم که امکانات در اختیار عامه مردم است و همه می‌توانند استفاده کنند.

وی در مورد اینکه می توانید رویدادهای جهانی را میزبانی کنید یا خیر، عنوان کرد: مسابقات جهانی اماکن تمرینی در کنارش می خواهد و این فعلا در این مجموعه امکانپذیر نیست، البته می شود افتتاحیه یا اختتامیه مسابقات را در اینجا برگزار کرد. مجموعه والیبال و بسکتبال روی بام تعبیه شده است که فضای فشنگی را ایجاد کرده است.

همچنین کوروش فر، مدیر لیزینگ شرکت توسعه تجارت بازار بزرگ ایران هم عنوان کرد: ما می توانیم در مجموعه ایران مال ۵۰ فدراسیون ورزشی را حمایت کنیم، چون تمام امکانات برای رشته های مختلف فراهم است. هر فدراسیونی بخواهد که اردویی را برگزار کند، مشکلی از لحاظ امکانات ندارد و هتل ۴۰۰ اتاقی نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش فارس، قره چرلو مدیر فنی مجموعه ورزش ایران مال هم در خصوص راه اندازی بولینگ گفت: این مجموعه ۱۶ خط استاندارد دارد و از سوی یک برند ایتالیایی طراحی شده است. دو برند آمریکایی هم بودند که به دلیل تحریم های ظالمانه سراغ آنها نرفتیم. مجموعه ورزش ایران مال خانواده محور است و خانواده ها می توانند به راحتی در بخش بولینگ در کنار هم فعالیت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول