اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فجر42/مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج به بهره‌برداری رسید

مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج در قالب 7 طبقه در مساحت 3 هزار و 396 مترمربع احداث شده است و امروز به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

فجر42/مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج به بهره‌برداری رسید

به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری سنندج  است، که در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده و امروز به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بهمن مرادنیا  عنوان کرد: اجرای طرح‌های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال موجب شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی را داشته باشند.استاندار کردستان در جریان بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد:‌ فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج  در این دوره و در سایه همکاری، وفاق و همدلی مثال زدنی و قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از فرصتی که باقیمانده در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر نهایت تلاش را داشته باشند.

ایجاد درآمد پایدار اولویت شهرداری سنندج است

شهردارسنندج اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری است که  در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش مشارکت با بخش خصوصی در سال 93 به صورت سهم الشرکه  احداث آن اجرایی شد.

 حشمت الله صیدی گفت: توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی، کمک به ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید و ... از اهم اهداف اجرای این پروژه است.

وی گفت: مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع دارای مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این 7 طبقه شامل زیرزمین (انبار تجاری و اتاق ژنراتور)، همکف (تجاری، بالکن تجاری و لابی)، اول تا پنجم (خدماتی و دو دستگاه آسانسور و اتاق پکیج)، ششم (کافی شاپ و تراس اختصاصی روباز و فضای مشاع ) است.

صیدی افزود: تعداد واحدهای زیرزمین با مساحت 490 مترمربع شامل 2 واحد به اضافه بالکن تجاری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای تجاری در طبقه اول نیز با مساحت 455 مترمربع؛ 4 واحد به انضمام سرویس بهداشتی و آبدارخانه و یک واحد در نیم طبقه است.

شهردار سنندج عنوان کرد: واحدهای خدماتی در طبقات دوم تا پنجم شامل هر طبقه 460,38 مترمربع دارای 32 واحد به اضافه آبدارخانه، سرویس بهداشتی و تجهیزات سرمایشی، دو دستگاه آسانسور، اتاق نصب پکیج و راه پله اشتراکی طبقات است.

وی همچنین به واحد تجاری طبقه ششم به مساحت 126,44 مترمربع دارای یک واحد کافی شاپ و علاوه برآن فضای روباز اختصاصی و سرویس بهداشتی و فضای روباز مشاع اشاره کرد.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود: با برنامه‌ریزی و فراهم نمودن شرایط لازم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر را فراهم نماییم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول