اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جمشیدی: حضور در المپیک و بازی مقابل آمریکا نقطه عطف بسکتبال ما است

ملی پوش بسکتبال گفت: حضور در المپیک و بازی مقابل آمریکا نقطه عطف خیلی خوبی برای بسکتبال ما است.

جمشیدی: حضور در المپیک و بازی مقابل آمریکا نقطه عطف بسکتبال ما است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد دیدار دوباره با عربستان در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: عربستان خوب بسته شده است، فکر ی صهیع باشد اما اینطور نبود. این بار هم کار سختی داریم و امیدوارم خوب بازی کنیم و ببریم.


وی ادامه داد: فرق این پنجره با پنجره قبلی این است که ما  ۸ ماه بازی نکرده بودیم و با یک مسابقه در لیگ اعزام شدیم، اما در این دوره آمادگی خوبی داریم.

ملی پوش بسکتبال در مورد همگروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک گفت: المپیک و بازی با آمریکا نقطه عطفی برای بسکتبال است و می توانیم از نزدیک سطح بازیکنان آنها را ببینم و مقابل شان بازی کنیم.

وی ادامه داد: آنها خیلی تیم های قدرتمند هستند،  آمریکا تیم اول دنیا و فرانسه هم قدرت زیادی در جهان دارد. می شود که نتیجه خوبی گرفت به شرطی روز خوب مان باشد و تدارکات و آماده سازی  خوبی داشته باشیم.

جمشیدی در مورد غیبت حامد حدادی   و بهنام یخچالی گفت: این دو بازیکنان خوبی هستند و نمی توان در مورد کیفیت آنها صحبت کرد، اما به هرحال د این پنجره  نیستند و هیچ عذر و بهانه ای نیست و باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول