اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| موسوی: به امتیاز این بازی نیاز داشتیم/ تیم‌های جنوبی جنگنده هستند

بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: به امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خوشبختانه توانستیم آن را به دست بیاوریم.

لیگ برتر هندبال| موسوی: به امتیاز این بازی نیاز داشتیم/ تیم‌های جنوبی جنگنده هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین بازی روز ششم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با پیروزی زغال سنگ طبس به پایان رسید. در این مسابقه تیم های پاس ناجا قم و زغال سنگ طبس به دیدار هم رفتند که در پایان 60 دقیقه این تیم طبس بود که توانست با نتیجه 25 بر 22 پاس قم را شکست دهد. 

سید مهدی موسوی، بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس درباره بازی و برد تیمش برابر پاس گفت: خیلی به امتیاز این بازی نیاز داشتیم و برخلاف تصورم بازی نزدیکی بود. ما اشتباهات بسیار زیادی داشتیم، اما بچه ها خوب جنگیدند و تلاش کردند.

وی در پاسخ به اینکه فکر می کردید پاس حریف سختی در این مسابقه باشد، افزود: بخاطر فشردگی مسابقات هر تیمی می تواند یک غافلگیری باشد. در این مرحله تیم هایی موفق می شوند که آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند.

موسوی درباره رویارویی با پرسپولیس در بازی بعدی تیم طبس هم گفت: پرسپولیس بهبهان تیم سرسختی است. تیم های جنوبی معمولا تیم های جنگنده ای هستند و باز هم می گویم تیمی برنده است که بیشتر بجنگد و توان جسمانی بالایی داشته باشد. مطمئن باشید ما هم کمتر از توان امروز پا به مسابقه نمی گذاریم. 

وی درباره سطح مسابقات لیگ نیز گفت: فدراسیون کار خیلی سختی برای برگزاری این مسابقات در شرایط کرونا برعهده داشته طوری که اولین رشته توپی بودیم که شروع به رقابت در سطح لیگ کردیم. امیدوارم تا پایان بازی ها نیز مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم لیگ را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول