اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

انتقاد عضو شورای مرکزی خانه کشاورز از سکوت رئیس/ نباید به خاطر پست دولتی وظایف خود را فراموش کنید

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در نامه ای به عیسی کلانتری از سکوت وی در برابر مشکلات کشاورزان به خاطر حفظ قدرت و عدم رویارویی با رئیس جمهور انتقاد کرد. کلانتری اکنون علاوه بر ریاست سازمان محیط زیست، ریاست خانه کشاورز را نیز بر عهده دارد.

انتقاد عضو شورای مرکزی خانه کشاورز از سکوت رئیس/ نباید به خاطر پست دولتی وظایف خود را فراموش کنید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مسعود اسدی با ارسال نامه ای به عیسی کلانتری دبیر کل خانه کشاورز و رئیس فعلی سازمان محیط زیست کشور از بی  توجهی وی به مشکلات کشاورزان کشور انتقاد کرده است.

عضو شورای مرکزی و دفتر سیاسی خانه کشاورز تاکید کرده است:

جناب آقای دکتر کلانتری به شما یادآوری می کنم که هم اکنون که حضرتعالی در یک وجه معاون رئیس جمهور هستید و در وجه دیگر دبیر کل خانه کشاورز و محل امید و پناهگاه کشاورزان کشور هستید از شما خاضعانه استدعا می کنم به آغوش وطن بازگردید، این دولت نامهربان را رها کنید و به وظیفه خود در دفاع از حقوق کشاورزان عمل نمایید.

اسدی پیش از این هم نامه ای به دبیر کل خانه کشاورز نوشته و از سکوت وی در برابر مشکلات کشاورزان به دلیل پست دولتی وی انتقاد کرده بود.

عضو خانه کشاورز تاکید می کند عیسی کلانتری به دلیل اینکه معاون رئیس جمهور است نمی خواهد به خاطر مشکلات کشاورزان رو در روی رئیس جمهور قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول