اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمام نکات بازی بتیس-بارسا ؛ بارسلونا با فرماندهی مسی هیجان‌انگیز شده + فیلم

بارسلونا اکنون ریتم خوبی پیدا کرده و با فرماندهی مسی و درخشش گریژمان به دنبال ششمین برد متوالی خود در لالیگا است.

تمام نکات بازی بتیس-بارسا ؛ بارسلونا با فرماندهی مسی هیجان‌انگیز شده + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا از ساعت 23 و 30 دقیقه بارسلونا میهمان بتیس است.

بارسلونا که در بازی گذشته مقابل گرانادا در کوپادل‌ری نمایشی درخشان در دقایق پایانی از خود به اجرا گذاشت، روحیه‌ای مضاعف پیدا کرده و می خواهد ششمین برد متوالی خود در لالیگا را بدست آورد.

افشای قرارداد لئو مسی نه تنها باعث افول تیم کومان نشد، بلکه به گفته «گریژمان» این تیم را متحد کرد تا در جدال‌های بعدی به پیروزی دست یابند.

آنتوان گریژمان در بهترین دوران خود در بارسلونا قرار دارد و به یکی از مهره‌های اصلی کومان برای گلزنی بدل شده است. او در جدال با گرانادا فوق‌العاده عمل کرد و توانست 2 گل و 2 پاس گل از 5 گل بارسلونا را به ثبت رساند.

آبی‌اناری‌ها چهارشنبه شب نیز مقابل سویا دیداری مهم در نیمه نهایی کوپادل‌ری خواهند داشت و برد در این مسابقه می‌تواند کمکی فراوان به روحیه و انگیزه‌ آنها بدهد.

رئال بتیس این فصل با هدایت «مانوئل پیگرینی» درخشان ظاهر شده و توانسته پس از 21 بازی 30 امتیاز بدست آورد و در رده هفتم جای گیرد.

بارسلونا که 21 بازی و 40 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، می‌خواهد با یک برد دوباره به رده دوم صعود و پشت سر اتلتیکو برای قهرمانی تلاش کند.

 

از فصل 2017-2018 تاکنون بارسلونا 7 بار به مصاف بتیس رفته و در هر 7 بازی به برتری رسیده است. دیدار گذشته آنها در فصل جاری با پیروزی 5 بر 2 بارسایی‌ها و درخشش مسی به پایان رسید.

 سرمربی مشهور شیلیایی در نشست خبری پیش از بازی به تمجید از مسی پرداخت و گفت: مسی کاراکتری منحصر به فرد و کاملا متفاوت با سایرین دارد و کسی است که بارسلونا را در سالیان سال به افتخارات رسانده است.

اسپورت نوشت: چیزی در بارسلونا در این هفته‌های اخیر تغییر کرده که فقط مربوط به فوتبال نیست. زبان و الگوی تیم عوض شده و چهره‌ها نمایانگر اتفاقی جدید در بارسا هستند. مسی یک فرمانده بزرگ و با اشتیاق شده و می‌خواهد به چهره قاتل همیشگی خود بازگردد.

ترکیب اصلی بارسلونا به احتمال فراوان به شرح زیر خواهد بود. کومان سرخیو روبرتو را در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد از «سرجینیو دِست» به جای «اسکار مینگوئزا» در پست دفاع راست بازی بدهد. دمبله به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و خبری از نیمکت نشینی «رونالد آرائخو» نیست.

هم‌اکنون جرارد پیکه، سرخیو روبرتو، فیلیپه کوتینیو و آنسو فاتی 4 مصدوم بزرگ بارسلونا به شمار می‌روند. (گزارشی از مصدومیت‌های پرشمار تیم کومان در این فصل را در اینجا بخوانید)

سیستم:3-3-4

دروازه‌بان: تراشتگن

مدافعان: لنگله، آرائخو، دست و آلبا

هافبک‌ها: بوسکتس، دی‌یونگ و پدری

مهاجمان: دمبله، گریژمان و مسی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول