اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحیمی: برای سرمربیگری تراکتور 2 برنامه داریم/ زنوزی در فوتبال هزینه می‌کند اما فحش هم می‌شنود

مدیر باشگاه تراکتور گفت: برای انتخاب سرمربی تراکتور در نیم فصل دوم دو پلن داریم که یکی از آنها محتمل تر است.

رحیمی: برای سرمربیگری تراکتور 2 برنامه داریم/ زنوزی در فوتبال هزینه می‌کند اما فحش هم می‌شنود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی درباره دلیل نتیجه نگرفتن تراکتور و انتقاد هواداران از خطرناک نبودن این تیم توضیح داد: هواداران باشعور تراکتور  مثل خود ما از نتیجه نگرفتن تیم ناراحت هستند. وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد همه در این امر سهیم‌اند. افتخار می‌کنیم در شرایطی که مشکلات زیادی وجود داشت تیم بسیار خوبی در این 3 سال آماده شده اما برخی اشتباهات سبب شده امروز نتوانیم موفقیتی کسب کنیم.

وی افزود: هرچند در برخی پست‌های حساس مثل مهاجم و مدافع باید عملکردمان بهتر می‌شد اما وضعیت خوبی نداشتیم. ضمن اینکه پس از مشکلی که برای کادر فنی به وجود آمد، مسعود شجاعی مجبور شد زحمت هدایت تیم را متقبل شود اما تراکتور همچنان خطرناک است. امتیازها در جدول خیلی نزدیک است و قطعاً در نیم فصل دوم با یک بازیابی خوب عملکرد بهتری خواهیم داشت و در لیگ قهرمانان آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان خواهیم بود.

مدیر باشگاه تراکتور درباره اینکه به نظر می‌رسد محمدرضا زنوزی به دلایل مختلف انگیزه‌ای برای اداره این باشگاه ندارد، توضیح داد: هزینه‌هایی که برای فوتبال انجام می‌شود یا از طریق بخش خصوصی است یا دولتی؛ در منطقه آذربایجان بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها در سال‌های اخیر متعلق به بخش خصوصی بوده و مثل سایر استان‌ها بخش دولتی قدرتمندی نداریم که مانند باشگاه‌های صنعتی از فوتبال حمایت کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد:  این بحث ریشه‌ای است و تمرکزگرایی هم به آن دامن می‌زند اما در این شرایط نباید سرمایه‌های مادی و معنوی آذربایجان را دلسرد کنیم. افرادی مانند زنوزی با هر دغدغه‌ای در فوتبال هزینه می‌کنند اما نمی‌توان هم هزینه کرد و هم فحش شنید. قطعاً در این هزینه‌کرد امکان دارد اشتباهاتی اتفاق بیفتد.  ممکن است در بخش جذب بازیکن، مربی یا انتخاب تیم مدیریتی اشتباهاتی در تیم تراکتور رخ داده باشد که سبب شده برخی مواقع نتایج خوبی کسب نکنیم. 

وی درباره اینکه هواداران اعتقاد دارند محمدرضا زنوزی به دلیل استفاده از یک اتاق فکر ضربه خورده، توضیح داد: اگر هم اتاق فکری بوده مربوط به قبل است و اکنون زنوزی با یک نگرش جدید نفراتی مثل من را به بدنه مدیریتی باشگاه تراکتور اضافه کرده و ما هم سعی داریم رابطه خوب باشگاه و هواداران را بار دیگر احیا کنیم. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم تیم از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری به روزهای اوج بازگردد. تراکتور سال گذشته نتایج خیلی بدی نداشت و قهرمان جام حذفی شد، یکی از دو جام فوتبال ایران را به دست آورد و سهمیه مستقیم آسیا گرفت.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور تصریح کرد: در شرایط فعلی هم سعی داریم تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم تا بار دیگر به یکی از مدعیان فوتبال ایران تبدیل شویم. ادعای خیلی جدی دارم که هواداران تراکتور جزء با شعورترین طرفداران کشورمان هستند. زنوزی هم به خوبی نقطه ضعف‌ها را می‌بیند و فضای مجازی را هم دنبال می‌کند و این موارد را با افراد مختلف را در میان می‌گذارد. 

رحیمی اضافه کرد: هوادار حق ناراحتی دارد اما حساب هوادار واقعی از افرادی که می‌خواهند از این موج استفاده کرده و با جوسازی دنبال منافع بازیکنان یا مربیان خاص باشند، جدا است.به نوبه خودم از هواداران تراکتور عذرخواهی کرده و سر تعظیم مقابل این افراد شایسته فرود می‌آورم. قول می‌دهم در نیم‌فصل کاری کنیم تا بار دیگر تراکتور در جایگاهی قرار بگیرد که شایسته و در شأن فوتبال آذربایجان است.

وی درباره اینکه آیا مسعود شجاعی در نیم فصل دوم هم سرمربی تراکتور خواهد بود، توضیح داد: قطعاً مسعود شجاعی در بازی پایانی ما مقابل سایپا سرمربی تراکتور خواهد بود زیرا برای تیم زحمت کشیده است. پس از آن دو برنامه داریم که در این 3-2 روز آنها را بررسی خواهیم کرد و باید درباره یکی از این دو پلن به نتیجه برسیم. یکی از این موارد استفاده از مسعود شجاعی به عنوان سرمربی و در کنار آن حضور یک کمک مربی قوی در کادر فنی است.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور افزود: با توجه به علاقه‌مندی مسعود شجاعی برای بازی کردن در سال‌های پایانی فوتبالش که ما هم از این موضوع نفع زیادی می‌بریم، پلن دوم و متحمل تر جذب یک سرمربی است، اما قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی دست ما را خیلی بست. ممنوع بودن جذب مربی خارجی سبب می‌شود قیمت‌ها خیلی بالا برود.

رحیمی درباره اینکه آیا الکساندر نوری گزینه سرمربی‌گری تراکتور است، اظهار داشت: ابتدای فصل مذاکراتی با این مربی داشتیم اما نوری قیمتی نجومی می‌خواهد که اگر بیان کنیم هوادار به ما حق می‌دهد زیرا این قیمت در شأن شرایط اقتصادی کشور در بخش دولتی و خصوصی نیست. از آن طرف هم نمی‌شود گزینه‌ها را محدود به مربیان ایرانی کنیم و شرایطی به وجود بیاید که مبلغ قرارداد آنها حتی در ترانسفرمارکت هم خنده‌دار باشد. 

وی در گفت و گو با برنامه آفساید رادیو جوان تصریح کرد: قطعاً الکساندر نوری گزینه ما نیست، با برخی مربیان مذاکره کرده‌ایم که ظرف 3-2 روز آینده نام آنها را به هواداران خواهیم گفت.هواداران محرم هستند و هیچ مشکلی نداریم، به آنها خواهیم گفت که با کدام مربیان مذاکره کرده‌ایم و در نهایت کدام شخص سرمربی بعدی تراکتور خواهد شد.

مدیر باشگاه تراکتور ادامه داد: استادیوم یادگار امام بخشی از هویت تراکتور و فوتبال تبریز است. یکی از دلایلی که در دیدارهای خانگی نتایج خوبی نگرفته‌ایم غیبت هوادارانمان در کنار ما است. بیشترین لطمه را از ویروس کرونا خوردیم اما قول می‌دهم در نیم فصل آینده تراکتور زهردار و هجومی را خواهیم دید و بار دیگر ترسی که از استادیوم یادگار وجود دارد به تن تیم‌ها خواهد افتاد، فوتبال رفاقت و دوستی است و ان شاءالله به صلح و آرامش کشور کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول