اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب گفت: باید پیگیر مطالبات مردمی و بهبود وضعیت کشور باشیم.

ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره بهسازی و نوسازی کانال ابوذر در منطقه 14 تهران، اظهار داشت: مدتی پیش در بازدیدی که از این پروژه داشتم مشخص شد که کار تعطیل شده و پس از تذکر انجام گرفته اقدامات صورت گرفت و خوشبختانه پیگیری‌ها تأثیرگذار بود.

وی افزود: اگر پیگیری شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود ایمن نبود و بهسازی نشدن کانال ابوذر خسارات مادی و جانی به جای می‌گذاشت و خوشبختانه نوسازی و بهسازی تکمیل آن یک روز قبل از بارندگی تمام شد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که 42 سال پیش داشتند گفت: هنوز با این اهداف فاصله زیادی داریم و باید همچنان مسؤولان کشور در هر رده‌ای برای تحقق این اهداف و آرمان‌ها تلاش کنند.

فراهانی گفت: امروز به دنبال اصلاح وضع موجود یعنی پیگیری مطالبات مردمی هستیم که در پرتو خون شهیدان و جانبازی‌های ایثارگران امید به بهبود وضع کشور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول