اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سولسشر: باید به جای مساوی، برنده می شدیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید شاگردانش لیاقت برد مقابل اورتون را داشتند.

سولسشر: باید به جای مساوی، برنده می شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر منچستریونایتد با تساوی 3 بر 3 در خانه مقابل اورتون متوقف شد.

اوله گونار سولسشر اظهار داشت: بازی مساوی تمام شد اما ما لیاقت برد در آن را داشتیم. فوتبال همین است. شما باید موقعیت های خود را غنیمت بشمارید و مقابل حریف تسلیم نشوید.

سرمربی نروژی ادامه داد:در نیمه اول احساس نمی کردم خوب بازی کرده ایم اما دو گل فوق العاده زدیم. با 2 گل برتری وارد نیمه دوم شدیم ولی حس کردیم به آنچه می توانیم برسیم، نرسیدیم. وقتی بازی 2 بر 2 شد، ما واقعا خوب بازی کردیم. در حالیکه در آخرین ثانیه ها از حریف گل خوردیم و بازی مساوی تمام شد.

سولسشر عنوان کرد:باید به عنوان یک تیم به پیشرفت ادامه دهیم.گل زدیم و موقعیت هایی هم ایجاد کردیم. باید در این مسابقه حتما برنده می شدیم.البته هواداران می توانند ببینند تیمی هستیم که برای رسیدن به گل تلاش می کند. حتی وقتی که گل سوم را زدیم می خواستیم گل چهارم را نیز بزنیم.

سولسشر در مورد علت خروج پل پوگبا در دقیقه 37 از زمین نیز عنوان کرد:پل مصدوم شد و نتوانست ادامه دهد. از ناحیه عضله پا صدمه دید. قرار است معاینه شود تا ببینیم وضعیت مصدومیتش  به چه نحو است.

در این بازی ادینسون کاوانی 24، برونو فرناندس 45 و اسکات مک تومینای 70 برای منچستری ها گل زدند. در حالیکه دوکور49، خامس رودریگس 52 و کالورت لوین 90+5   گل های اورتون را به ثمر رساندند.

در شرایط کنونی منچستریونایتد با 45 امتیاز از 23 بازی بعد از منچسترسیتی 47 امتیازی(21 بازی) در رده دوم جدول لیگ برتر است. اورتون نیز با 37 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول