اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

طرح استفاده از موبایل برای خرید و حذف تدریجی استفاده از کارت رونمایی می‌شود

بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، به زودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها‌ و حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید، رونمایی می‌کند.

طرح استفاده از موبایل برای خرید و حذف تدریجی استفاده از کارت رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداختهای الکترونیکی، به زودی، از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها‌ و در نتیجه حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را، رونمایی می‌کند.

این روش پرداخت، با استاندارد های معتبربین المللی سازگار می باشد و به صورتی کاملاًامن،این امکان رافراهم می سازد که مشتریان بانکها بتوانند با  وارد کردن مشخصات کارت های خود به درون موبایل، بدون تماس باکارتخوان، تراکنشهای لازم را انجام دهند.

انجام تراکنشهای خرید، با استفاده از موبایل، علاوه برسهولت کاربری می‌تواند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی مفید و مؤثر باشد.


یادداشت همتی

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول