اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری:ترابی به خانه خودش برگشت/ قرارداد او بدون بند جدایی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازگشت ترابی خواسته هواداران و کادرفنی بود و قراردادش هم بدون بند جدایی است.

شکوری:ترابی به خانه خودش برگشت/ قرارداد او بدون بند جدایی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی را با مهدی ترابی به مدت یک فصل و نیم منعقد کردیم. به او خیلی خوش آمد می گوییم، به خانه خودش برگشت. بازگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بوده و امیدواریم حضورش موجب خیر هم برای خودش و هم برای رسپولیس و هم برای هواداران باشد.

وی افزود: امیدواریم موفقیت‌هایی که با حضور ترابی به همراه سایر بازیکنان توانستیم به آن ها دست پیدا کنیم ادامه داشته باشد. قرارداد او تا پایان فصل سال بعد است و بدون بند جدایی. یعنی تا پایان لیگ بیست و یک در پرسپولیس حضور دارد و ان شاالله بعد از جام جهانی بتواند تصمیم بگیرد.

شکوری در مورد پنجره نقل و انتقالات  پرسپولیس گفت: پنجره ما تا این لحظه خداراشکر بسته نشده و با اقدامات هیات مدیره مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص شایعه جذب بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، عنوان کرد: این جلسه در مورد مهدی ترابی و قرارداد او است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مبلغ رضایتنامه اظهار داشت: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه‌هایش این اتفاق افتاد. باشگاه این مبلغ را پرداخت نکرد. کاملا به صورت مستقیم با خود او مذاکره شد و هیچ مبلغی بابت بابت رضایتنامه او پرداخت نشد. یک بازیکن ملی پوش را امروز در تیم داریم. او مورد نظر هواداران، کادرفنی و باشگاه بود. امیدواریم مهدی بتواند بهترین بازی هایش را برای پرسپولیس انجام بدهد.

وی در مورد شماره پیراهن ترابی گفت: باید ببینیم سیستم نقل و انتقالات سازمان لیگ به ما اجازه‌ چه کاری می‌دهد. بعدا در مورد ‌آن صحبت می کنیم.

شکوری در مورد صدور آی‌تی سی ترابی عنوان کرد: امروز درخواستمان را برای صدور ITC او ارائه می دهیم و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ایران این مدرک صادر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول