اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رشد ۱۹۰ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شاهرود

شهردار شاهرود از رشد ۱۹۰ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تدوین کلیات بودجه ۱۴۰۰ بدون احتساب بودجه سازمان‌ها، چهار هزار میلیارد ریال تصویب شد.

رشد ۱۹۰ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شاهرود

علیرضا حاجی‌محمدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری شاهرود بر مبنای اهداف کلان برنامه راهبردی شاهرود تدوین شد.

وی اضافه کرد: در ۱۰ ماه گذشته شهرداری شاهرود در تحقق بودجه به موفقیت‌های خوبی دست یافت و در رشد میزان بودجه و تحقق آن به نقطه مطلوب رسیده است.

شهردار شاهرود ادامه داد: سال ۹۹ بودجه شهرداری ۲۱۰ میلیارد تومان و متمم بودجه شهرداری پس از اصلاح، بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان تصویب شد که بر اساس متمم تاکنون ۸۰ درصد آن تحقق یافته؛ این در حالی است که امسال و اواخر سال گذشته شرایط خاصی در کشور حاکم شد و کرونا همه مسائل را تحت‌الشعاع خود قرار داد و شهرداری از این زاویه آسیب‌های زیادی دید.

حاجی‌محمدعلی گفت: سال جاری اتفاقات ناگواری چون کرونا، تعطیلی‌های مکرر، دورکاری کارکنان و مشکلات شدید اقتصادی، افزایش نرخ تورم در کشور و تحولات جهانی شرایط بسیار سختی را به وجود آورد؛ اما بودجه شهرداری شاهرود با هم‌افزایی و همکاری و تلاش کارکنان در کل مجموعه مدیریت شهری تاکنون وضع خوبی نسبت به سایر شهرها داشته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول