اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انقلاب اسلامی چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب ایران چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد.

انقلاب اسلامی چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش سیروان سنندج به محوریت شهید معظم عامر قادری که در روستای محراب سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب متعلق به مردم و برخواسته از فکر و نظر همین مردم است و امام به پشتوانه ملت به پا خواست و بنیان ستم‌شاهی را ساقط کرد.

وی افزود: نظام مردمی، انقلابی و اسلامی امروز مایه افتخار تمام ملت ایران است و حکومتی بر کشور حاکم است که برگرفته از اسلام بوده و در برابر تمام دشمنان این نظام اسلامی قد علم کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور کردستان در راه انقلاب و نظام اسلامی جوانان بسیاری را تقدیم کرده‌اند و همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

سردار حسینی یادآور شد: مردم این منطقه در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 19 شهید را تقدیم کرده‌اند و آخرین شهید نیز شهید عامر قادری بود که در راه مجاهدت در راه خدا چندی پیش به دست دشمنان نظام و گروهک‌های معاند به شهادت رسیده است.

وی بیان کرد: خون شهدا وظیفه ما را سنگین کرده که در راه خدمت به مردم شهیدپرور از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تمام افتخار ما خدمت به این مردم است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب نمایش چهره واقعی اسلام بود، گفت: ملت ایران به جهانیان نشان دادند که علیرغم تمام مشکلات و تحریم‌ها به نظام خود پشت نکرده و پای آن همواره ایستاده‌اند.

سردار حسینی اظهار کرد: امروز به واسطه خون شهدا ما در امنیت پایدار به سر می‌بریم و توانسته‌ایم خدمات ارزنده‌ای را به ملت ایران به ویژه محرومین ارائه دهیم.

وی افزود: در طول بیش از 4 دهه از عمر انقلاب در دور افتاده‌ترین مناطق کشور که تا پیش از انقلاب از هر امکاناتی محروم بودند امکانات رفاهی تزریق شده و توسعه پایداری را در سراسر نقاط شاهد بوده‌ایم.

 توزیع عادلانه امکانات و ثروت وظیفه مسئولان است 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و ثروت کشور وظیفه مسئولان کشور است و امروز شاهد هستیم همه سعی دارند هر چه در توان دارند در راه خدمت به مردم ارائه دهند.

سردار حسینی یادآور شد: در راستای اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و شهدا از خود گذشتند تا کشور، اسلام و ملت ما آزاده باشند ما نیز به پاسداری از آنها جان خود را فدا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: کشور ما تا پیش از انقلاب در دنیا جایگاهی نداشت اما امروز به برکت خون شهدا به یک کشور قدرتمند در دنیا به ویژه در منطقه تبدیل شده که ما نیز باید راه آنان را برای اعتلای کشور ادامه دهیم.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول