اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

عصبانی‌ترین زیدان تاریخ در کنفرانس خبری؛ پاسخ تند و کوبنده سرمربی رئال به انتقادات

سرمربی رئال مادرید در متفاوت‌ترین نشست خبری خود صدایش را بالا برد و به شدت از انتقادها علیه خود و بازیکنانش صحبت کرد.

عصبانی‌ترین زیدان تاریخ در کنفرانس خبری؛ پاسخ تند و کوبنده سرمربی رئال به انتقادات

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا، رئال مادرید در «آلکوراز» میهمان هوئسکا است.

زیدان در نشست خبری پیش از این مسابقه، متفاوت‌ترین و خشمناک‌ترین مصاحبه خود را به ثبت رساند. او در پاسخ به انتقادها و اینکه آیا باید از سمت مربیگری رئال برکنار شود برای اولین صدایش را بالا برد.

زیدان گفت: تمام تیم قصد دارد تا انتهای فصل بجنگد و تلاش کند و این چیزی است که ما به دنبالش هستیم. فکر نکنید که ناامید می‌شویم، ما برای پیروزی تا انتهای فصل خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در آینده (در خصوص شغل خود) چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما سزاوار این هستیم که فصل را با همین ترکیب به پایان رسانیم. حرف‌های زیادی درباره تغییر مربی گفته می‌شود اما به من به این مسائل توجهی ندارم. آدم خوش شانسی هم هستم و اگر تمام افراد بخواهند من کنار بکشم، کنار نخواهم کشید. بازیکنان هم این اجازه را نخواهند داد. صحبت‌های زیادی در خصوص وضعیت نابسمان رئال وجود دارد. می‌دانم حال تیم ما خوب نیست ولی چنین اتفاقی انگیزه‌ای می‌شود تا شرایط را تغییر دهیم.

زیدان پس از شنیدن سوالی از خبرنگار با این عنوان که «آیا به دنبال انتقام جویی هستی که از این تیم نمی‌روی» به شدت عصبانی شد و گفت:‌ جدی می‌گویید؟ واقعا من چنین چیزی را در خانه‌ام می‌شنوم؟ هر روز من در آستانه اخراج هستم و کسی هستم که باید از این تیم بروم. من می‌خواهم از خودم و بازیکنانم دفاع کنم. ما سزاوار ماندن و جنگیدن هستیم. سال گذشته ما لالیگا را گرفتیم. ما یعنی رئال مادرید و اکنون هم این حق را داریم تا انتهای فصل برای جام‌ها بجنگیم. شما می‌توانید وقتی فصل تمام شد به انتقادها و به اینکه تیم باید تغییر کند، بپردازید ولی اکنون بگذارید ما کارمان را بکنیم و برای بازی‌ها و پیروزی بجنگیم. سال گذشته ما قهرمان لالیگا شدیم، نه 10 سال پیش، سال گذشته ما قهرمان اسپانیا شدیم و چنین سوالی از سمت شما مرا به خنده می‌اندازد.

وی ادامه داد: کمی احترام بگذارید. اگر می‌خواهی روبه‌روی صورت من بیایست و بگو که ما می‌خواهیم سرمربی تیم تغییر کند. اگر به چنین چیزی اعتقاد داری باید بگویی، نه اینکه پشت سر من حرف بزنی.

سرمربی رئال مادرید گفت: من سزاوار چنین رفتاری از سوی شما رسانه‌ها نیستم. من خوشبختم از اینکه با چنین تیمی کار می‌کنم. ما سال گذشته قهرمان لیگ شدیم و به خاطر همین کمی احترام بگذارید. اگر نتوانستیم امسال موفق شویم، بدانید تمام مسئولیت‌ها را برعهده خواهم گرفت. مشخصاً کمی عصبانی هستم و 2 هفته‌ای هم به خاطر کرونا در یک فقس زندانی شده بودم. می‌خواهم بیرون بیایم و نشان دهم که تا آخر فصل خواهم جنگید.

زیدان اظهار داشت: انتقادها همیشه است و مربیان باید کارشان را انجام دهند. اگر من ببازم یا مساوی کنم، در آستانه اخراج قرار خواهم گرفت و باید از این تیم بروم. چیزی که مرا عصبانی می‌کند این است که ما سعی داریم تیم را بهتر کنیم و در حال مبارزه و تلاش هستیم. پس کمی به ما احترام بگذارید.

زیدان گفت: اگر ببینم کار خوب پیش نمی‌رود و تغییر لازم است، مطمئن باشید اولین فردی خواهم بود که می‌روم. من اما به بازیکنانم اعتماد دارم، به لالیگا هم خوشبین هستم. ما 54 امتیاز دیگر داریم و می‌توانیم آن را کسب کنیم. ما در 2 رقابت حضور داریم و برای قهرمانی در این مسابقات تا انتها خواهیم جنگید.

سرمربی رئال مادرید درباره ادن ازارد گفت: این بازیکن از شرایطش راضی نیست. او می‌خواهد در ترکیب قرار گیرد ولی اوضاع برایش متفاوت پیش رفت. مطمئن باشید اولین کسی دنبال تغییر است، ادن ازارد است. (گزارشی از سندروم مصدومیت رئال مادرید را در اینجا بخوانید)

زیدان درباره آینده راموس نیز گفت: حرف‌های زیادی زده می‌شود که درباره آنها چیزی نمی‌دانم و هیچ کس هم نمی‌داند. حتی شما هم نمی‌داند. امیدوارم زودتر تمدید با راموس انجام شود. او کاپیتان ماست و به خاطر کاری که در این سال‌ها برای رئال انجام داده، امیدوارم بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول