اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سرانه فضای سبز خرم‌آباد 55درصد کمتر از مقدار استاندارد است

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: سرانه فضای سبز اجتماعی در خرم‌آباد به ازای هر نفر 4.2متر مربع بوده در حالی که میزان استاندارد آن 9.5 متر مربع است.

سرانه فضای سبز خرم‌آباد 55درصد کمتر از مقدار استاندارد است

رسول جلالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: از ابتدای فصل پاییز تا به امروز سه هکتار فضای سبز در محله پشته حسین‌آباد، کوی بسیج و تعدادی دیگ از نقاط شهر به مجموعه فضای سبز خرم‌آباد اضافه‌شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اقدامات انجام شده تا پایان سال ۱۷ هزار متر مربع فضای سبز دیگر نیز در استان ایجاد می‌شود، افزود: در همین مدت پروژه ایجاد فضای سبز آبشار طلایی به مساحت سه هکتار و پارک پاگر با مساحت ۳۶ هکتار نیز در حال ساخته‌شدن است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: سرانه فضای سبز عمومی در شهرستان خرم‌آباد به ازای هر نفر ۱۱ متر مربع است و استاندارد آن ۱۵ متر مربع بوده اما بااین ‌وجود نیز در حوزه سرانه فضای سبز عمومی در کشور وضعیت خوبی داریم.

جلالوند با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز اجتماعی در خرم‌آباد به ازای هر نفر ۲.۴ متر مربع است، تصریح کرد: در این حوزه در شهرستان خرم‌آباد با کمبود مواجه هستیم زیرا باید این مقدار را به ۵.۹ متر مربع برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول