اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| باقرزاده: هدف اول‌مان محقق شد/ کم هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: هدف اول‌مان حفظ سهمیه لیگ برتری بود که خوشبختانه محقق شد.

لیگ برتر والیبال| باقرزاده: هدف اول‌مان محقق شد/ کم هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف باقرزاده پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال هورسان رامسر مقابل شهرداری گنبد در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از نظر امتیازی با تیم شهرداری گنبد در جدول رده‌بندی برابر بودیم. ما از شروع دور برگشت تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. با یک پاسور نمی‌توان تیم را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: در شروع فصل هدفی داشتیم و تا هفته بیست و ششم توانستیم سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنیم. این هدف اول ما بود که خوشبختانه محقق شد. از بازی با گنبد هم هدف‌مان صعود به پلی آف بود. هنوز سه هفته فرصت داریم و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد. هدف دوم ما صعود به پلی‌آف است و فکر می‌کنم بتوانیم به آن برسیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: من 100درصد از عملکرد تیمم رضایت دارم. چند بازیکن اصلی ما از لیگ دسته اول آمده‌ام و بودجه بازیکنان داخلی ما حدود یک میلیارد و 200 است. برای بازیکنان خارجی قیمت ارز کمی قیمت‌ها را بالا برد، اما با این حال کم هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و با این شرایط از عملکرد خود رضایت داریم. هنوز ناامید نیستیم و برای حضور در پلی‌آف می‌جنگیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول