اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| لغو دیدار مس کرمان و پرسپولیس با ابلاغ فدراسیون پزشکی

دیدار تیم های صنعت مس کرمان و پرسپولیس بهبهان با ابلاغ فدراسیون پزشکی لغو شد.

لیگ برتر هندبال| لغو دیدار مس کرمان و پرسپولیس با ابلاغ فدراسیون پزشکی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چهارمین دیدار از چهارمین روز دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، بر اساس برنامه قرار بود تیم های مس کرمان و پرسپولیس بهبهان از ساعت 19:15 امروز به مصاف یکدیگر روند که با ابلاغ فدراسیون پزشکی این دیدار لغو شد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با توجه به نامه مورخ 15 بهمن ماه 1399 فدراسیون پزشکی و ورزش، مبنی بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص گزارشات واصله مبنی بر مشکوک بودن تست چند نفر از اعضای تیم صنعت مس کرمان بر اساس تست های گرفته شده در کرمان و قبل از حضور در تهران که مراتب به وزارت بهداشت و سپس نیز به فدراسیون پزشکی و ورزشی اعلام گردیده و مفاد نامه ابلاغی مذکور مبنی بر قرنطینه فوری این تیم و اخذ تست مجدد از تمام اعضای تیم، بلافاصله در تاریخ 15 بهمن ماه 99 از تمام اعضای تیم صنعت مس کرمان تست PCR گرفته شد که تست 4 نفر از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شد.

بنابراین بر اساس بند 3 نامه فوق الذکر، فدراسیون پزشکی و ورزشی تیم مس کرمان بایدتا تاریخ 18 بهمن ماه در قرنطینه کامل بوده و مجددا از کلیه اعضای تیم و بازیکنان تست پی آر سی گرفته شود و بازیکنانی که در این مرحله تست آنها منفی باشد، می توانند در مسابقه 19 بهمن ماه این تیم را همراهی کنند.

بر این اساس بازی چهارم امروز جمعه 17 بهمن ماه بین تیم های صنعت مس کرمان و پرسپولیس بهبهان لغو گردید و تصمیمات لازم در خصوص این دیدار متعاقباً اعلام می گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول