اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه نجات کشور انتخاب مدیر انقلابی است

امام‌جمعه نطنز گفت: مردم باید مدیری انتخاب کنند که وقت و عمرش را صرف این انقلاب کند، ولایتمدار باشد و انقلابی عمل کند.

راه نجات کشور انتخاب مدیر انقلابی  است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی و پیروزی آن به‌ منزله عید سعید فطر، عید قربان و عید غدیر بود، خستگی مردم از طاغوت و درآمدن از محدودیت طاغوت و آزادی مردم به‌مثابه عید فطر، قربانی نمودن اسماعیل‌ها تا ۲۲ بهمن به‌ مثابه عید قربان و تحقق نعمت ولایت در کشور به‌مانند عید غدیر است که پیروزی انقلاب ما مانند سه عید است.

امام‌جمعه نطنز افزود: مردم در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و به جهان نشان دادند این انقلاب با سایر انقلاب‌های معاصر تفاوت چشمگیری دارد و تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها این بود که انقلاب ایران محوریت ولایت‌فقیه به پیروزی رسید، امروز همه انقلاب‌ها به چالش افتاده‌اند، امپراتور شرق از بین رفت و امپراتور غرب هم در حال فروپاشی است اما نظام ما به برکت ولایت‌فقیه هرروز درخشان‌تر در دنیا در حال پیشروی است.

وی تصریح کرد: حفظ و تقویت نظام امروز واجب است، امروز نباید از تریبون انقلاب کسی سخنی بگویند که مطابق میل دشمن باشد، تصمیمی بگیرند که مطابق میل استکبار باشد، نباید از تریبون انقلاب مردم را فریب دهیم، به مردم نباید از این تریبون آدرس اشتباه بدهیم که مشکلات ما مشکل تحریم است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی امروز ما مشکل تحریم نیست، مشکل اصلی انقلاب ما امروز این است که از داشته‌ها و دانشمندان جوان ایرانی غافل شده‌ایم، برای حل مشکلات کشور باید مدل مدیریتی جدیدی بدهیم که الگوی سایر کشورها باشد اگر نگاه ما به بیرون از کشور باشد، این نگاه، نگاه انحرافی است.

امام‌جمعه نطنز ادامه داد: تحریم برای ما در یک صورت تحریم است که نگاه ما به بیرون باشد، اگر به جوانان انقلابی دانشمند خود نگاه داشته باشیم این تحریم‌ها فرصت خواهد بود چرا ما در بحث صنعت دفاعی و موشکی امروز به استقلال دست پیدا کردیم، چون نگاه ما به دانشمندان داخل است که توانسته‌اند در بحث دفاع موشکی به‌عنوان قدرت اثرگذار در منطقه و جهان به شمار برویم.

وی گفت: امروز ما مشکل مدیر انقلابی داریم اگر در اقتصاد و فرهنگ نیز می‌خواهیم موفق شویم باید به مدیران ولایی و انقلابی فرصت بدهیم، مدیر انقلابی خادم ملت است و مدیر انقلابی فرصت خود را در اختیار کشور و انقلاب می‌گذارد و سفره انقلاب برای خودش چیزی برنمی‌دارد، مال انقلاب در دستش مانند امانت است.

یعقوبی بیان کرد: نمونه مدیر انقلابی، مانند شهید رجایی است که پسر برادر خود را ساعت‌ها پشت در نگه می‌دارد و وقتی مورد اعتراض پسر برادر واقع می‌شود می‌گوید این وقتی‌که من در آن هستم، متعلق به ۳۶ میلیون ایرانی است و نمی‌توان وقت خود را در اختیار شخص خاصی قرار دهم که این نوع مدیریت می‌تواند نجات‌بخش کشور باشد.

امام‌جمعه نطنز ادامه داد: مردم باید مدیری انتخاب کنند که وقت و عمرش را صرف این انقلاب کند، ولایتمدار باشد و انقلابی عمل کند، البته مردم هم باید در این راه انقلابی عمل کنند چراکه دشمن به دنبال ضربه زدن به این نظام است و در ماه یک مدیر انقلابی انتخاب کنیم قطعاً می‌تواند با نیروهای انقلابی راه نجات کشور را به ما نشان دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ع/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول