اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شهرستان بافت نارنجی شد/از سرگیری محدودیت‌های شبانه

فرماندار بافت گفت: مصوبات ستاد کرونای کشوری و استانی جوابگوی بافت نیست و باید مصوبات شهرستانی داشته و همه ملزم به اجرای آن باشیم.

شهرستان بافت نارنجی شد/از سرگیری محدودیت‌های شبانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، مجید زنداقطاعی امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا شهرستان بافت اظهار داشت: مصوبات ستاد کرونا کشوری و استانی جوابگوی بافت نیست و باید مصوبات شهرستانی داشته و همه ملزم به اجرای آن باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون نقطه آسیب‌پذیر در دورهمی‌ها و تجمعات است، عنوان کرد: باید از ظرفیت مردم برای کنترل بیماری کرونا کمک گرفته شود.

فرماندار بافت گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح اعمال شود و مراسمات در شهرستان گرفته نشود و روستاها ویژه رسیدگی شود و این روند مستمر باشد.

زنداقطاعی با اشاره به اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا بیان کرد: ظرفیت شبکه شاد و همیار سلامت دانش‌آموزی در شهرستان بافت نمود پیدا کند و همه از ظرفیت‌های که دارند برای آگاهی بخشی استفاده کنند، در شهرستان دچار عادی انگاری بیماری کرونا هستیم و این خطرناک است.

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه بافت با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم مراسم برگزار نکنند، اظهار داشت: خدمات سلامت به تعداد افراد بیشتری نسبت به آمار ثبت شده در شهرستان می‌دهیم که این مشکل باید هر چه سریعتر حل شود.

 احسان سلطانی‌نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت اظهار کرد: وضعیت کرونای شهرستان بافت نارنجی است و ظرفیت 30 درصد از تخت‌های اختصاص داده شده به کرونا اشغال هستند.

وی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی به این نتیجه رسیدم که باید قرنطینه و قرنطینه معکوس با شدت بیشتری صورت بگیرد.

سلطانی ‌نژاد با بیان اینکه از ظرفیت مساجد و مصلی برای آگاهی بخشی به مردم استفاده می‌شود، گفت: محدودیت‌های شبانه از سر گرفته شود و تردد از 21 تا 4 صبح جریمه می‌شوند و مردم برای جلو گیری از بیماری کرونا به کمک کنند و در تجمعات حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول