اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای ۸۳۸ جهیزیه کامل به نوعروسان با همراهی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به اهدای ۸۳۸ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند اشاره کرد و گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در دوران کرونا در حدود 140 میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

اهدای ۸۳۸ جهیزیه کامل به نوعروسان با همراهی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا

 فرشته پازوکی در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در ساری با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: بسیج مستضعفین دو هدف مهم دارد یکی از آن اهداف مهم خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بسیج جامعه زنان نیز علاوه بر این اهداف، هدف ویژه‌ای در بحث تبیین و ترویج گفتمان ولایت در حوزه زن و خانواده با محوریت الگوی سوم را دارد.

وی گفت: بسیج جامعه زنان علاوه بر این و در کنار آن اهداف و سیاست‌های خاصی دارد که یکی از آن‌ها تاکید بر هویت بخشی زنان و حضور زنان است، ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و توجه ویژه به سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده با محوریت مسجد و بحث شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی با اولویت طلاق و مفاسد اخلاقی و اعتیاد از سیاست‌ها و اهداف ما است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به برنامه‌های متنوع اقتصادی، اجتماعی، هنری خواهران بسیج محلات اشاره کرد و افزود: گردان‌های کوثر در زمینه بلایای طبیعی سیل، زلزله فعالیت دارند، حلقه‌های صالحین هم برنامه‌های متنوعی داشته و دارند، راه اندازی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی، تولیدات در منزل، توانمندسازی کارآفرینان، راه‌اندازی مهدهای قرآنی، توانمندسازی مشاوران اسلامی و کلاسیک نیز از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان است.

پازوکی برنامه‌های مهم را ترویج سبک زندگی فاطمی، اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، طرح فدک، عفاف و حجاب، گروه‌های جهادی در پایگاه‌های محله محور برشمرد و گفت: اقدامات زیادی در دوران کرونا از ابتدا اتفاق افتاد، راه‌اندازی و تولید کارگاه‌های ماسک و گان از همان اوایل شیوع ویروس کرونا انجام شد.

وی به توزیع ۳۳۸ هزار و ۴۹۲ مورد بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: بسته‌های بهداشتی ۱۶۷ هزار و ۳۱۳ مورد، بسته‌های یلدایی ۷ هزار و ۸۳۹ عدد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز به مقدار ۱۳۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۳۵ تومان جمع آوری شد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به اهدای ۸۳۸ جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند اشاره کرد و یادآور شد: اهدای خون در قالب نذر خون به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، همچنین تهیه ۸۳۶ تبلت و گوشی همراه برای دانش‌آموزان نیازمند، ۱۱ هزار و ۵۸۳ مورد لوازم‌التحریر، آزادسازی زندانیان زن در بحث جرائم غیرعمد، تجلیل از پزشکان، پرستاران و پرداخت قبوض، اجاره منزل و مغازه و همچنین توزیع غذای گرم نیز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول