اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

برگزاری نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران

نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط‌عمومی با هدف اعتلای جایگاه روابط عمومی برگزار ی شود.

برگزاری نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط‌عمومی با هدف اعتلای جایگاه روابط عمومی، فراهم‌کردن زمینه‌های هوشمندسازی برای ایجاد روابط عمومی راهبردی، تقویت نظام و باورهای شایسته‌سالاری در روابط عمومی‌های کشور و آشنایی هرچه بیشتر فعالان این حوزه با استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌شود.

حمید شکری خانقاه، دبیرکل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران با اعلام این خبر ایجاد زبان مشترک جهانی، تخصص‌گرایی و استاندارد‌سازی نظام ارتباطات و روابط‌عمومی را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد .

وی افزود: برگزاری پنل تخصصی و سخنرانی‌های علمی با رویکرد استانداردهای جهانی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، بررسی راهکارهای اجرای برنامه مهارت‌سنجی حرفه‌ای با استاندارد اروپایی  ESCO ، معرفی برنامه مهارت سنجی حرفه‌ای اروپایی، اعطای نشان و گواهینامه مهارت شغلی ESCO ویژه مدیران روابط عمومی از سوی دانشگاه MGUNIVERCITY پاریس به اولین‌های ESCO در ایران، رونمایی از حوزه‎های جدید ESCO در برنامه ۲۰۲۱ از برنامه‌های این همایش علمی و مهارتی است.
نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران با حضور اساتید صاحب نام حوزه روابط عمومی و معرفی اولین دریافت‌کنندگان گواهینامه مهارت شغلی ESCO کشور روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در فرهنگسرای نیاوران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حمایت نهادها و انجمن‌های داخلی روابط عمومی و ارتباطات و دانشگاه MGU فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول