اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| گلایه مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا از شهرداری شیراز

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر صدرا گفت:علی‌رغم اینکه بخشی از مسیر ساخت بزرگراه بوعلی سینا(صدرا به دوکوهک) در حریم شهر شیراز بود اقدام مؤثری از طرف شهرداری شیراز صورت نگرفت و اکنون با الحاق کل مسیر به حریم شهر صدرا مسئولیت کل مسیر به عهده شرکت عمران گذاشته شده است.

فارس من| گلایه مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا از شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش سوژه‌ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان «ساخت زیرگذر  چندمنظوره در مسیر دوم شهر صدرا به دوکوهک شیراز» به ثبت رسید که در قسمت توضیحات آن آمده بود:« با توجه به مسیر دوم ورودی شهر صدرا از سمت دوکوهک، لازم است جهت رفع ترافیک و عدم وجود خطرات جانی و مالی زیرگذر چندمنظوره ساخته شود»

جهت پیگیری این مطالبه مردمی خبرنگار فارس به سراغ مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر جدید صدرا رفته و به گفت‌وگو با وی پرداخت.

خلیل حاجی پور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساخت بزرگراه بوعلی سینا(صدرا به دوکوهک) یکی از پروژه‌ها و اقدامات ماندگار شرکت عمران صدرا در دو سال اخیر بوده و علی‌رغم دشواری‌های بسیار و وجود معارضین تأسیساتی و ملکی فراوان در طول مسیر خوشبختانه با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی افزود: متأسفانه دستگاه‌های مختلف ازجمله شهرداری شیراز و مالکین تا کنون همکاری لازم را جهت تسریع در بازگشایی محور نداشته‌اند و علیرغم اینکه بخشی از مسیر در حریم شهر شیراز بود اقدام مؤثری از طرف شهرداری شیراز در این خصوص صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه عمران شهر صدرا اضافه کرد: اکنون با الحاق کل مسیر به حریم شهر صدرا مسئولیت کل مسیر به عهده شرکت عمران گذاشته شده اما در خصوص ایجاد تقاطع غیرهمسطح بر روی محور سپیدان جزء تعهدات شهرداری شیراز است که باید پیگیری شود تا عملیات اجرایی سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول