اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

چشم‌روشنی شهدا به مادران شهید در روز مادر/ تبریکی متفاوت در روز مادر

در آستانه روز مادر، مادران شهدای فعال در خیریه ۱۱۰ ساری به دیدار مادر دو شهید جوان رفتند و با اهدای هدیه و لوح تقدیر روز مادر را تبریک گفتند.

چشم‌روشنی شهدا به مادران شهید در روز مادر/ تبریکی متفاوت در روز مادر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در آستانه خجسته میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) با عنوان روز مادر، هدیه روز مادر از مادران شهدای دیرینه مرکز استان به مادر دو شهید تقدیم شد.

این اقدام توسط رابطین خیریه ۱۱۰ امام علی (ع) در ساری با هدف شاد کردن دل این مادران صورت گرفت و مادران شهیدان "محسن طاهری" و "حسین راستگو" میزبان اعضای این خیریه شدند.

امسال اولین سالی است که مادر شهید محسن طاهری کادوی روز مادر را از فرزندش دریافت نمی‌کند، قطعا این روزها به یادآوری خاطرات سال‌های گذشته می‌پردازد، چشم انتظار خیره می‌ماند ولی این واقعیت تلخ که آقا محسن دیگر نیست سکوت چشمانش را بر هم می‌زند...

همچنین شهید سید محسن طاهری ششکی متولد سال ۱۳۷۷ از روستای ششک بخش چهاردانگه شهرستان ساری است که فرزند اول خانواده بود، جالب‌تر اینکه مادرش نامش را به نیت فرزند شش ماهه حضرت فاطمه زهرا (س) محسن نامید، آقا محسن از کادر نیروی انتظامی بود که در آذر ما سال ۹۸ در حین خدمت در هرمزگان به‌دست یکی از اشرار با ضرب شلیک گلوله به پهلو و سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سه روز بعد در آستانه امامزاده عباس ساری آرام گرفت.

محمد علی نیرین مدیر خیریه ۱۱۰ امام علی در حاشیه این دیدار از ورود به اتاق دست نخورده شهید محسن طاهری برای‌مان می‌گوید و ادامه می‌دهد؛ برای اهدای هدیه و تبریک روز مادر به سراغ این مادر رفتیم خوشحال شد و برای‌مان از مهربانی و خوش اخلاقی پسرش گفت، اتاقش دست نخورده بود گویی محسن هنوز زنده است.

وی اضافه می‌کند؛ سپس به دیدار مادر شهید حسین راستگو رفتیم  پیکر این شهید جوان که سال ۶۵ در عملیات والفجر ۹ شهید شده بود، پس از ۳۴ سال شناسایی در پنجم آبان ماه جاری به استان منتقل شد، گویی داغ این مادر پس از سال‌ها دوری تازه شد چشمانش پر از اشک بود. 

 

نیرین بیان می‌کند؛ خانواده حسین راستگو فرزندشان را به سختی بزرگ کردند، مادرش برای‌مان از ایمان و خلقیات این شهید بزرگوار گفت و ما هم روز مادر را به نیابت از همه شهدا که قطعا این روزها حاضر و ناظر هستند به او تبریک گفتیم، این کار را هر سال انجام داده و درب خانه مادران شهدا را می‌زنیم...

گفتنی است؛ همچنین همزمان با روز مادر جشن سومین از تاسیس خیریه را که مصادف با ایام دهه فجر است با عنوان "فجر فاطمی" با حضور محدود رابطان خیریه که مادران شهیدانی همچون شهید محمود رادمهر و شهید عباسعلی نیرین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول