اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

هاشمی: مدیرعامل سایپا قول داده مشکل بدهی را حل کند/نگه داشتن قهرمانان کنار هم کار سختی است

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: مدیر عامل قول داد تا مشکل بدهی را حل کند، بنابراین ما نگران عدم حضور در جام باشگاه‌های آسیا نیستیم.

هاشمی: مدیرعامل سایپا قول داده مشکل بدهی را حل کند/نگه داشتن قهرمانان کنار هم کار سختی است

مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج تیم سایپا در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان و اینکه برخی مربیان بر این باور بودند سایپا تیم ملی والیبال بود، اظهار داشت: خوشبختانه بدون باخت قهرمان شدیم. ۴ تیم اول به اندازه ۹ ملی پوشی که گرفته بودیم، بازیکن داشتند. تشخیص سرمربی است چه کسی را بگیرد و کدام بازیکن را جذب کند‌.

وی افزود: همه بازیکن آزاد بودند، این صحبت‌ها حرف مناسبی نیست چرا که پیکان و ذوب‌آهن هم همین تعداد بازیکن ملی داشتند. از نظر من نگه داشتن قهرمانان کنار هم از بازیکنان آماتور سخت تر است و باید در این کار حرفه‌ای بود. کار مشکلی است اما ما با همدلی قهرمان شدیم. سالهای قبل داشتیم تیم‌هایی که ملی‌پوش داشتند اما نتوانستند قهرمان شوند پس به تشخیص مربی است که از کدام بازیکن استفاده کند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در بین شرکت‌کنندگان بازیکنی را دید که بتوان از او به عنوان پدیده نام برد، خاطرنشان کرد: از بازیکنان حاضر در لیگ شناخت داشتیم. الهه پور صالح از پیکان با سن کم خوب بازی کرد، رویا فرخی از تیم ما هم بازیکنی است که آینده خوبی دارد. اینکه بگویم بازیکنی بود که تا به حال او را ندیده بودیم و در لیگ خوب ظاهر شده، کسی نبود.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر محرومیت سایپا به خاطر بدهی و نگرانی از بابت عدم حضور زنان در مسابقات جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: خوشبختانه مدیرعامل سایپا فرد توانمندی است. او قول مساعد داد هر چه سریعتر کار بدهی را انجام می‌دهد. ما نگران عدم حضور نیستیم.

وی همچنین در مورد شروع تمرینات سایپا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: منتظر خبر کنفدراسیون آسیا هستیم تا ببینیم مسابقات فروردین برگزار می‌شود یا خیر. در صورت برگزاری از انتهای بهمن تمرینات را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول