اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آخرین وضعیت بازیکن اسبق پرسپولیس/ علی انصاریان نیاز به معجزه دارد

داماد خانواده علی انصاریان آخرین وضعیت پیشکسوت پرسپولیس را تشریح کرد.

آخرین وضعیت بازیکن اسبق پرسپولیس/ علی انصاریان نیاز به معجزه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی انصاریان، این روزها به دلیل درگیری با ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شده و از روز گذشته حال وی نسبت به روزهای قبل در شرایط وخیم‌تری قرار گرفته است.

حامد اژدری، همسر خواهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت وی به خبرنگار فارس، گفت: متاسفانه وضعیت علی به حدی وخیم است که فقط می‌توانم از همه مردم ایران بخواهم او را دعا کنند. از بعد از ظهر روز گذشته اکسیژن خونش کاهش شدیدی داشته و با وجود تلاش پزشکان با استفاده از یک روش جدید، متاسفانه انصاریان به کما رفت. 

وی افزود:  در حال حاضر ضربان قلب علی خیلی بالا است و در شرایطی که باید با استفاده از روش اینتوبه اکسیژن خونش بالا و حدود 90 می‌آمد اما اکنون اکسیژن خون علی به شدت پایین و نزدیک 30 درصد است. دستگاه ونتیلاتور را داخل گلویش گذاشته‌اند و برای بازگشت انصاریان نیاز به یک معجزه داریم. همه ما از درگذشت مهرداد میناوند ناراحت هستیم اما از مردم می‌خواهم انصاریان را دعا کنند تا به آغوش خانواده‌ و مادرش بازگردد.

داماد خانواده انصاریان تصریح کرد: امید خودمان به زنده ماندن علی خیلی کمتر از قبل شده زیرا اکنون در کمای مصنوعی است. همچنین از صبح امروز هم ابراهیم شکوری، علی کریمی و جواد کاظمینان به بیمارستان آمده‌اند تا پیگیر احوال رفیق‌شان باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول