اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قمری: آزمودن امتحان پس داده‌ها اتلاف وقت است/بدون حب و بغض‌ به دوچرخه‌سواری کمک کنیم

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی امتحان خود را پس داده‌اند و آزمودن دوباره آنها اتلاف وقت و انرژی است.

قمری: آزمودن امتحان پس داده‌ها اتلاف وقت است/بدون حب و بغض‌ به دوچرخه‌سواری کمک کنیم

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه افشین داوری، سرپرست فدراسیوون دوچرخه سواری با برخی مخالفان وی در دوران ریاستش در این فدراسیون اظهار داشت: بعد از تغییرات مدیریتی که صورت می‌گیرد، برخی افرادی که قبلا در فدراسیون حضور نداشتند، وارد می‌شوند و این جزو طبیعت کار فدراسیون‌ها است. فقط امیدوارم این فراد به دور از حب و بغض‌ها و حسادت‌ها کنار هم بیایند و به دوچرخه سواری کمک کنند.

وی ادامه داد: کاری به این ندارم که برخی افراد مخالف من بودند یا نه، من به ذات رشته نگاه می‌کنم و چون خودم پیشکسوت این رشته هستم، دوست دارم دوچرخه سواری پیشرفت کند. امیدوارم این دوستان هم که قبلا جدا شده بودند، همین کار را انجام دهند.

* برخی امتحان خود را پس داده‌اند و آزمودن دوباره آنها اتلاف وقت است

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برخی افراد امتحان خود را پس داده‌اند و فکر می‌کنم آزمودن دوباره آنها و بازگشت به سیکل معیوب فقط صرف کردن انرژی بیخودی و اتلاف وقت است. اگر آنها هدف شان کمک به دوچرخه سواری چه بهتر که بیایند، اما اگر قرار باشد که منافع شخصی و خواسته‌های ناحق قبلی خود را داشته باشند، این کار درست نیست.

 

* اگر بخواهم در تکمیل ساختمان دوچرخه سواری ورود کنم، وجهه خوبی ندارد

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه خودش در حال حاضر در وزارت حضور دارد و آیا می تواند کمکی به تکمیل ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری انجام دهد یا خیر، عنوان کرد: تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم و با خود داوری هم جلسه‌ای را داشتیم و قرار است بحث کمک وزارت ورزش و نامه وزیر ورزش را از خانم فرامرزیان، معاون اداری مالی پیگیری کنند. اگر من بخواهم زیاد در این قضیه ورود کنم، وجهه خوبی ندارد و شاید برخی بگویند فدراسیون دیگر سرپرست دارد.

وی در مورد اینکه آیا تکمیل ساختمان به 4 میلیارد نیاز دارد، یا خیر، گفت: به نظرم داوری بحث تجهیزات اداری و هزینه‌ها و تورم‌هایی که شاید در آینده وجود داشته باشد را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول