اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صادقی: روند لیگ هندبال خسته کننده است/ باید روی تیم ما سرمایه‌گذاری شود

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: زمان برگزاری لیگ طولانی شده و این روند خسته کننده است.

صادقی: روند لیگ هندبال خسته کننده است/ باید روی تیم ما سرمایه‌گذاری شود

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اظهار داشت: زمان برگزاری لیگ بیش از آن چه مربیان تصور می کردند، طولانی شده و این روند خسته کننده شده است. همچنین این امر که چهار تیم به این مرحله صعود کرده اند، کار را مشکل تر کرده است.

وی ادامه داد: تیم های رقیب، تیم های قدرتمندی هستند و کار برای همه تیم ها سخت تر شده است. احتمال مصدومیت بازیکنان طی این 8 به دلیل انجام بازی های سنگین زیاد شده است؛ از طرفی هزینه سنگین رقابت ها هم مساله دیگری است. 

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: فدراسیون با موافقت همه تیم ها باید رقابت ها را به صورت پلی آف دنبال کند. اگر فدراسیون این کار را کند، اقدام بسیار مثبتی در این زمینه است و اینگونه می توانیم رقابت ها را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

صادقی افزود: تیم ما تیم جوان و سرحالی است. برخی بازیکنان ما برای اولین بار هست در لیگ بازی می کنند و تجربه کافی ندارند. به هر حال با جوانان کار کردن مزایا و معایب خاص خود را دارد. باید روی این تیم سرمایه گذاری کرد و منتظر بود سال های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول