اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

غفاری: به گروه‌بندی لیگ هندبال انتقاد دارم/ 90درصد بازیکنان‌مان سرباز هستند

مدیر عامل و مدیر فنی تیم پرواز هوانیروز اصفهان گفت: به گروه بندی رقابت های لیگ برتر انتقاداتی دارم.

غفاری: به گروه‌بندی لیگ هندبال انتقاد دارم/ 90درصد بازیکنان‌مان سرباز هستند

کوروش غفاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اظهار داشت: ابتدا باید از پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال تشکر کنم که امسال شرایطی مهیا کردند که تیم پرواز هوانیروز در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی، بهترین روشی که می شد مسابقات برگزار شود، همین روشی است که فدراسیون اجرا کرد؛ البته نسبت به گروه بندی لیگ انتقاداتی دارم و امیدوارم سال آینده سیدبندی بهتری انجام شود. انتظار هم داشتم که مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام شود چون انجام چند بازی فشرده طی 9 روز واقعاً سخت است.

غفاری در خصوص پخش زنده تلویزیونی خاطرنشان کرد: تیم پرواز تنها تیمی است که تا الان هیچگونه پخش زنده تلویزیونی نداشته است؛ البته پاکدل قول داده اند این کار در این مرحله انجام شود. دیده شدن ما به عنوان یک تیم نظامی در جذب علاقه و حمایت ها بسیار مهم است.  

وی با تشکر از فرمانده هوانیروز، امیر قربانی و فرمانده هوانیروز اصفهان، امیر خاموشی که در حفظ تیم بسیار یاری رسان بودند، عنوان کرد: 90 درصد بازیکنان تیم پرواز، سرباز هستند که در رده نوجوانان و جوانان بازی می کنند. هدف تیم پرواز نه قهرمانی است و نه اتفاق خاص دیگری؛ هدف مان این است که بتوانیم این بازیکنان را در دره های مختلف ملی و باشگاهی حفظ کنیم. بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر در سال های قبل بازیکن این تیم بودند و الان شرایط بسیار خوبی دارند.

غفاری در خصوص آمادگی تیم پرواز گفت: تیم هوانیروز بسیار جوان است. به طوری که میانگین سنی ما 18 سال است؛ البته چند بازیکن در رنج سنی بالاتر هم داشتیم که بخاطر مسائل مالی نتوانستیم آنها را حفظ کنیم، اما با این حال تیم با انگیزه است. با این که در گروه سختی با سپاهان، مس و فراز بودیم خوب پیشرفت کردیم. تنها امیدوارم بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول