اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مأموریت کمیسیون صنایع برای بازدید از قطعه سازان خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع بعد از حضور وزیر صمت در این کمیسیون اظهار داشت: مقرر شد که کمیسیون صنایع ماموریتی را به منطقه نیشابور برای بازدید از روند تولید قطعه سازان خودرو داشته باشند.

مأموریت کمیسیون صنایع برای بازدید از قطعه سازان خودرو

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز بعد از حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در این کمیسیون در پاسخ به سؤال نمایندگان در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: وزیر صمت به منظور پاسخگویی به دو سال نماینده نیشابور در کمیسیون صنایع حضور پیدا کرده بود.

وی افزود: حوزه خودرو حوزه‌ای گسترده بوده و بخشی از مطالبات مردم محسوب می‌شود که عمده این مطالبات در باره کیفیت و قیمت خودروست.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر صمت در این کمیسیون توضیحاتی را به سؤالات ارائه کرده و تأکید کرد که روند رو به بهبود در تولید خودرو آغاز شده است ضمن این که توضیحاتی هم در مورد قطعه سازان خودرو دادند.

فیروزی اضافه کرد: مقرر شد که کمیسیون صنایع مجلس ماموریتی را به منطقه نیشابور به منظور بازدید از روند تولید قطعه سازان خودرو داشته باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول