اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دعوت جمعی از روحانیون مطرح قم از قالیباف برای شرکت در انتخابات/ راهبردهای جریان انحرافی برای ۱۴۰۰ + جزئیات

بر اساس پیگیری خبرنگار جهان نیوز، تحرکات جریان انحرافی افزایش یافته و به شدت برای فضا سازی در آستانه انتخابات تقلا می‌کنند.

دعوت جمعی از روحانیون مطرح قم از قالیباف برای شرکت در انتخابات/ راهبردهای جریان انحرافی برای ۱۴۰۰ + جزئیات

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس،  بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. بیست و سومین شماره این بولتن را در ادامه می‌خوانید:

دعوت جمعی از روحانیون مطرح قم از قالیباف برای شرکت در انتخابات

بر اساس پیگیری های خبرنگار جهان نیوز، جمعی از روحانیون مطرح شرکت کننده در نشستی در قم با محمدباقر قالیباف از وی دعوت کرده اند که برای انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند. دلیل اصلی این روحانیون برای دعوت قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰، کارآمدی و عملکرد موفق در دوره های مختلف مدیریتی بوده است. قالیباف همچنین در این نشست به سئوالات شرکت کنندگان نیز در موضوعات مختلف سیاسی و اقتصادی کشور پاسخ داده است.

نامزدهای بالقوه و بالفعل انتخابات چه کسانی هستند؟

نامزدهای بالقوه از نگاه افراد شرکت‌کننده در یک نظرسنجی به ترتیب عبارتند از:
رئیسی ۲۰.۲ درصد
قالیباف ۱۰.۲ درصد
جلیلی ۲ درصد
ضرغامی ۳ دهم درصد
نامزدهای بالفعل از نگاه افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی نیز به ترتیب عبارتند از:
رئیسی ۲۹.۶ درصد
قالیباف ۱۱.۷ درصد

راهبردهای جریان انحرافی برای انتخابات ۱۴۰۰

بر اساس پیگیری خبرنگار جهان نیوز، تحرکات جریان انحرافی افزایش یافته و به شدت برای فضا سازی در آستانه انتخابات تقلا می‌کنند. از رصد و تحلیل تحرکات رسانه ای جریان انحرافی می توان گفت که این جریان راهبردهای، تلاش برای معرفی احمدی نژاد به عنوان منجی، تلاش برای تصویر سازی از احمدی نژاد به عنوان اپوزیسیون و مخالف رفتارهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، تلاش برای برجسته سازی پیش بینی های احمدی نژاد درباره باندهای قدرت، القای نقش سران نظام در شکل گیری مشکلات کشور، تلاش برای معرفی خود به عنوان نماینده طبقات محروم و آسیب پذیر کشور، تلاش برای کسب نمایندگی برخی گروه های خواهان سبک زندگی غیر رسمی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، تلاش برای تاثیرگذاری بر انتخابات ۱۴۰۰ با هدف سهم خواهی را دنبال می کند.

به اعتقاد اکثریت فعالین سیاسی در سطح کشور، با توجه به تشدید انحرافات احمدی نژاد، همچنان بعید به نظر می‌رسد که صلاحیت نامبرده در شورای نگهبان تایید شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول