اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۰برنامه دهه‌فجر توسط ناحیه روح الله(ره) برگزار می‌شود/رژه موتوری از باقرشهر تا حرم امام در روز ۲۲بهمن

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر گفت: ۴۰ عنوان برنامه دهه فجر در حوزه‌های مختلف به مناسبت چهل‌و‌دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بخش‌های کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو برگزار می‌شود.

۴۰برنامه دهه‌فجر توسط ناحیه روح الله(ره) برگزار می‌شود/رژه موتوری از باقرشهر تا حرم امام در روز ۲۲بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر ظهر امروز در نشست خبری دهه‌فجر در سالن جلسات این ناحیه، اظهار کرد: بیش از ۴۰ عنوان برنامه در ایام دهه‌فجر چهل‌و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سه بخش کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو شهرستان ری برگزار خواهد شد.

وی سپس گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، برنامه‌ها بدون تجمع و راهپیمایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با محوریت بصیرت‌افزایی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده ناحیه روح الله(ره) افزود: برنامه‌های دهه‌فجر در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی همراه با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نفیس برنامه‌ریزی شده که با کمک مردم و ادارات شهرستان اجرایی خواهد شد.

حیدری بیان کرد: اعزام کاروان انقلاب اسلامی سیار در محلات و ثابت در میادین، پخش سرود، روایت‌گری و پرده‌خوانی از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه خیابان انقلاب توسط حوزه‌های محلات و ادارات و برپایی میز خدمت با عنوان شهید پلارک در ادارات، بخشداری‌ها و شهرداری‌های بخش‌های فشافویه، کهریزک و قلعه‌نو از مهم‌ترین برنامه‌های دهه‌فجر امسال است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در جوانان و معرفی ظرفیت‌های موجود، تصریح کرد: مسابقه دوچرخه‌سواری با شعار امنیت و اقتدار هدیه انقلاب اسلامی توسط حوزه‌های محلات با ۴۲ دو چرخه‌سوار همچنین برگزاری مسابقه در فضای مجازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای ایجاد انگیزه جوانان و مشارکت در برنامه‌ها طراحی شده است.

رئیس ستاد دهه‌فجر ناحیه روح الله(ره) در ادامه یادآور شد: به مناسبت ۴۲ سالگی انقلاب ویزیت پزشکی رایگان در حوزه‌های محلات و کانون‌های بسیج انجام می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات رایگان برخوردار شوند.

حیدری با اشاره به دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی، تأکید کرد: تکریم خانواده‌های شهدا همراه با تأمین نیازهای روزانه این خانواده‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک رایگان از برنامه‌های قابل اجرا در ایام الله دهه‌فجر است.

وی در ادامه تأکید کرد: رزمایش کمک مؤمنانه در سه بخش شهرستان ری با توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و به عنوان هدیه انقلاب اسلامی همچنین بازسازی خانه‌های نیازمندان و محرومان در روستای گلحصار در دهه‌فجر انجام می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه روح الله(ره) با بیان اینکه رزمایش میز مهربانی با اهدای ۷۰ عدد تبلت به دانش‌آموزان نیازمند بخش کهریزک برگزار می‌شود، ابراز کرد: با توجه به بستر سامانه شاد امکان مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فضای مجازی محیا شده که با استفاده از این ظرفیت شهدای دانش‌آموز در برنامه شاد به دانش‌آموزان این منطقه معرفی می‌شوند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امکان برگزاری راه‌پیمایی در این ایام وجود ندارد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رژه موتوری از باقرشهر به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره)، مانور گروه‌های سرود همچنین مراسم سنتی تکبیرگویی و نورافشانی در سه بخش شهرستان از جمله ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن است که از شامگاه ۲۱ بهمن آغاز و تا پایان روز ۲۲ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول