اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشایی: اتفاقی افتاد که خجالت می‌کشم در موردش بگویم/ زمین را باتلاق کردند ما اوت نیاندازیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: حواشی به وجود آمده قبل از بازی روی بازیکنان جوانمان تاثیر داشت.

پاشایی:  اتفاقی افتاد که خجالت می‌کشم در موردش بگویم/ زمین را باتلاق کردند ما اوت نیاندازیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین پاشایی در پایان دیدار تیم فوتبال پیکان برابر فولاد اظهار داشت: صحبت‌هایم را می‌خواهم با یک آیه آغاز کنم؛ وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ. اتفاقاتی در این بازی رخ داد که به عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم آنها را بیان کنم. قبل از بازی خط‌کشی را تغییر دادند و 10 متر عرض زمین را بیشتر کردند تا جلوی کار ما را بگیرند و خدا را شکر می‌کنیم بازی 90 دقیقه تحت تسلط ما بود. نصف تیم ما غایب بودند ولی توانستیم با یک بازی خیلی خوب جانانه جنگیدند. تمام جو علیه ما بود تا ما را شکست دهند، ولی اینها ارزش آن را ندارند که این همه کار اشتباه را انجام دهند. این کارها برای بازشگاه بزرگ فولاد زیبنده نیست. باید نتایج در زمین مشخص شود.

وی افزود: ما یک تیم جوان هستیم و این رفتار قبل از بازی خیلی روی آنها تأثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنیم که شمس ناظر بازی و سازمان لیگ جلوی این حرکت را گرفتند. آنها کنار زمین را باتلاق کرده بودند تا ما نتوانیم اوت پرتاب کنیم. ما مگر چند اوت در این بازی برایمان اتفاق افتاد. ما همه‌مان ایرانی هستیم و باید برای یکدیگر جان دهیم. خدا را شاکر هستیم که با یک بازی خیلی خوب از زمین بیرون آمدیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در اختیار ما بود، شاید مالکیت با فولاد باشد، ولی ما در 90 دقیقه یک موقعیت هم به آنها ندادیم. از داور تشکر می‌کنم که تحت تأثیر قرار نگرفتند و خوب قضاوت کردند. به آنها خسته نباشید می‌گویم.

پاشایی در رابطه با این که نیمکت تیم فولاد سمت آنها برای خوشامدگویی نیامد، گفت: شما در کجا دیده‌اید که سایر تیم‌ها سمت ما نیایند؟ شخص تارتار و کادر فنی‌اش از شخصیت بالایی برخوردار هستند. این یک تقابل دو طرفه است و در بازی برگشت جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول